21 תשובות
כן, ההערכה שלי לאנשים שהיו טבעונים והפסיקו הרבה יותר נמוכה מההערכה שלי לאנשים שאף פעם לא היו טבעונים.
כבר נפל לך האסימון על כל הזוועות שהולכות שם, כבר עשית את הצעד לא לתמוך בזה יותר, איך אפשר לחזור לתת לזה להמשיך לקרות?
לא. אני טבעונית לא הרבה זמן, וזה ממש קשה. מבינה אותך.
לא זה ממש קשה להיות טבעוני אח שלי היה 10 שנים טבעוני וזה היה כל כך קשה אז הוא הפסיק
זה קשה רק בהתחלה, תסמכי עליי.
אני טבעוני כבר מעל 4 שנים וזה הכי פשוט בעולם, אם תצטרכי עזרה וטיפים לחיים קלים יותר אז באמת באהבה
שואל השאלה:
שמע זה די קשה להיות טבעוני
לדוגמא באמצע חיפה אין כל כך מה לאכול לרוב
לדוגמא רוב חטיפי החלבון בכל מקום מכילים חלב
אכן אם יש לי אופציה פשוטה יותר אבחר בטבעוני
אבל במקום שאין לי אקח את החלבי
אנונימי
שואל השאלה:
אני משתדל כמה שיותר
אנונימי
שואל השאלה:
שמע קיצר אני אעדיף תמיד לבחור בטבעוני אבל אם אין אופציה לא בא לי סתם לסבול..
אנונימי
וואו בחיפה יש מלא מה לאכול, כמעט בכל מסעדה אני מוצא משהו.
תקשיב, אני גם חיפאית, ואם אתה רוצה אני יכולה לתת לך שמות של מסעדות טבעוניות, וחנויות שאתה יכול לקנות בהן אחלה מוצרים טבעוניים
שואל השאלה:
אתה די צודק אני אנסה תמיד למצוא אופציה טבעונית.
אנונימי
היום אני בחומוס בר כי יש הופעה בוונדבר בר בערב, בואו להגיד שלום
שואל השאלה:
אני מת על חומוס בר
אנונימי
אני יודעת שזה לא מוסרי וזה יותר חינוכי אבל ויש אבל גדול, הגוף שלנו זקוק למנות הבשר והחלבון האלה בעיקר אצל צעירים כשהגוף עוד בתהליך גדילה והתפתחות ויהיו חסרים לך חלקים חשובים התפתחות הגוף שלך.
שואל השאלה:
יש חלבון בצומח.
אנונימי
אני צמחונית, אבל רוצה לענות בכל זאת. לא רוצה לגרום לך להרגיש רע, אבל...כן. לדעתי אדם שהיה טבעוני זה אדם שהבין את כל הסבל של בעלי החיים בעולם הזה, ואם הוא הפסיק, סימן שהוא מודע לכל הסבל ובוחר לא לעשות הרבה. אני רוצה מאוד להיות טבעונית, אבל גם ככה אני עם הרבה חוסרים וחייבת לקחת המון ויטמינים וכדורים. אבל אני חושבת שלהיות טבעוני זו התחיבות קצת גדולה מידי בשביל אדם שלא בנוי לכך, ולא, אני לא חושבת שאתה אדם רע, רק שיכולת להיות יותר טוב. עדיף אדם כמוך מאשר אנשים אחרים שבכלל מתכחשים לעובדה שהם הורגים בעלי חיים במו ידיהם.
ממש לא במו ידיהם, לומר שזה במו ידיהם זה לומר שלכל אחד יש אחריות מלאה לאמצעים של מוצר שהוא קנה, אז אם את קנית אייפון את במו ידייך העבדת ילדים עניים בשביל גרושים
אוקיי מה שאני אומר זה שזה לא משנה אז מן הסתם לא
שואל השאלה:
אני לא בשרי אני צמחוני.
אנונימי
אני לא חושב שאדם הוא אדם רע כי הוא בשרי...
אני לא יכולה לשפוט אותך על הבחירות שלך בחיים, אישית אני לא חושבת שזה הצעד הנכון אבל אתה אדם שונה ממני.
זה לא חייב להיות קשה, ברגע שאתה מוצא את עצמך בזה זה יהיה הרבה יותר טוב, פשוט להעזר באנשים ולחקור.
בכל מקרה זו זכותך וחוץ מזה אני חושבת שתמיד יש לאן לשפר גם טבעונות היא לא הדבר הכי אידיאלי בשביל לעזור לכדהא ולבעלי החיים אבל זה צעד ענק וחשוב ומוערך, תלך בדרך שלך בזמן שלך. אם תצטרך עזרה עם טבעונות אתה מוזמן לכתוב לי תמיד