24 תשובות
אני אותו דבר עם כנפיים
כן
ללא ספק אתה חולה במוח על סף הרוצח סדרתי
שואל השאלה:
ramsay bolton
משתגיד אחי. אליך מתייחסים מוזר בחברה
כן, ואני אפילו לא טבעונית.
א אני בת
ב אתה בן אדם מזעזע
ויש לך מקום שמור עם היטלר בגהנום הארירי
שואל השאלה:
חח, אלוהים אומר שזו מצווה לאכול בשר או משהו כזה.
אהה ולגבי היטלר...
כאילו איך את משווה אותי להיטלר?!
היטלר זה רשע שהרג מיליונים של בני אדם!
חיים של בני אדם שווים הרבה יותר מחיים של בעלי חיים (תקראי לי צבוע אבל ככה אני חושב).
ואני לפחות לא איזה שחיף (כמו רוב הטבעוניים) שחסר לו ויטמינים בגוף וצריך להזריק (זאת האמת בלי לפגוע).
^חחח יש כלכך הרבה כאלו שחיפים שאוכלים בשר
אין לך מושג על מה אתה מדבר
יש מאות מחקרים שמראים שתזונה טבעונית טובה לגוף פי מליון במיוחד לספורטאים
אני בעצמי מתאמנת ועליתי הרבה יותר מסה והחיטוב שלי יותר יפה מאז שאני טבעונית
ווינטמינים יש בעוד מאכלים שהם לא חיות מתות
בשונה ממחלות ודברים שגורמים למגפות בגלל ההתנהלות של התעשיה המחרידה הזו
חיזוק!!
לראות איך שוחטים פרה ותוך כדי לאכול סטייק זה קצת מרושע (אומרת אחת שלא טבעונית/צמחונית)
שואל השאלה:
בוא תסביר לי גאון עולם איך אתה יכול לעלות במסה כשאתה טבעוני בצורה טבעית?(בלי חומרים)
אני חושב שזה אכזרי ואני אפילו לא טבעוני. כאילו... אתה אוהב לראות איך הורגים חיות? זה ממש אכזרי
^הוא ממש נהנה לראות את זה... ממש נהנה, איך זה יותר טוב? לפחות לנו יש רגישות לחיות...
^אנחנו לא אוהבים לראות את זה... חוץ מזה שאת חושבת שאם הייתי יכול להפסיק לאכול בשר לא הייתי עושה את זה? אני פשוט לא יכול כי בני אדם הם אוכלי כל...
שואל השאלה.

אחד אני גאונה
שתים בשביל לעלות במסת שריר אפילו משהו שהוא אוכל בשר מה שצריך זה להיות במאזן קלורי חיובי לצרוך חלבון בכמות גבוהה(כל אחד לפי המשקל גוף שלו) ולהתאמן אימוני כוח שיביאו לשריר גירוי
אותו דבר זה למשהו טבעוני אני נגיד צורכת חלבון
עם אבקת חלבון טבעונית/טופו/סייטן ועוד המון אופציות שהם לא חיות מתות
ואני מגיעה לכמות חלבון מאוד גבוהה והגוף שלי מקבל בדיוק מה שהוא צריך ובונוס אני נהנת מאוכל מגוון ומאוד טעים בלי לקחת חלק בהתעללות של חיות
הרבה ספורטאים מאוד מפורסמים שהגיעו להשגים מטורפים אוכלים לפי תפריט טבעוני
ויש הרבה מאוד עדויות (כולל אני) שמאז המעבר לטבעונות יש יותר כוח וההישגים משופרים
וגם המראה של הגוף

להשתמש בתירוץ של "מצווה" על זה שאתה נהנה לראות פרות נרצחות זה תיקוץ עלוב לבעיות המאוד קשות שיש לך
המחקרים לגבי הטבעונות וכמה שהיא משפרת את גוף האדם ואת כדור הארץ בכללי כולם מוכחים מדעית
לאומת הדת שזה אמונה,מה שאומר שזה לא באמת חייב להיות קיים
ונגיד ואלוהים קיים וכל זה
התורה היא מלפני מליוני שנים העולם השתנה
לא כולם מסוגלים לעבור לטבעונות וזה מובן
אני הכי נגד להכנס לאחרים לצלחת
אבל יש הבדל ענק בין לאכול בשר כי זה משהו שטעים לך וככה אתה רוצה
לבין לצפות בסרטונים מחרידים ולהנות מזה
אולי כדאי שתחקור את העניין של איך טבעונות משפיעה על אנשים בתחום הספורט לפני שאתה זורק שטויות בלי לחשוב
וכדאי שתבדוק כם את העניין של ההמראה מסבל של חיות חפות מפשע,כי אף אחד לא נהנה לראות סרטונים של כלבים נרצחים (אלא אם יש לו בעיות ממש רציונליות)ואין הבדל בין כלב לפרה
שואל השאלה:
התורה בת כמה אלפים לא מליונים.
לדעתי אבל זה פשוט צביעות שאנשים שאוכלים בשר נגעלים משחיטה.
הרי אתם לא שונים בכך שאתם אוכלים בשר.
שואל השאלה:
ויש הבדל גדול מאוד בין כלב לפרה.
לזאתי שרשמה שאין הבדל*
בגלל זה אני אוכל מעט בשר וכל פעם שאני אוכל אני חושב איך שוחטים את הפרה. אבל תםסיקו לחפור כבר. זה נורא להנות לראות חיות מתות
שואל השאלה:
ההבדל הוא שכלב הרבה יותר טוב מפרה.
כלב יותר חמוד מפרה.
פרה נועדה בשביל ארוחה
מי אתה שתחליט מה נועד למה?
הם יוצרים חיים בדיוק כמו כלב
כולם מדברים על זה שהסינים דוחים שהם אוכלים כל חייה וכמה זה לא מוסרי לאכול חתולים וכלבים
ואחרי הולכים למקרר לאכול סטייק
תאכלו בשר אם בא לכם אבל סתמו ואל תנסו להצדיק את זה שאתם אוכלים גופות
פשוט תאכלו וזהו
כיאלו גם אני נהנה פה ושם לראות חיות נשחטות אבל למה בזמן שאתה אוכל סטייק זה סתם מוזר
^לכו טפלו בעצמכם אנשים
מה נסגר
לא אני לא כיאלו רוצח חיות בשביל הכיף אבל לצפות למה לא זה די מעניין
רוצה לדעת איך להעלות במסה חלבונים/שומנים/פחמימות
זהו לא בעיה יש את זה התזונה טבעונית מספיק
לא חסר כלום בתזונה טבעונית גם לא b12 כי יש את זה בחלב סויה ושקדים ואם מגדלים את הצמחים בבית
אני לא טבעונית ואני חושבת שזה אכזרי