32 תשובות
וואי כן הלוואי שהיה אפשר להשתמש באימוג'ים
אין להם זמן לזה זה לא מעניין אותם נראלי
דחוף אבל
הלוואי
כסף
כי האתר מת ולאחראים לא אכפת ממנו בשום צורה
הלוואי
לדוגמה אם יכולנו להשתמש באימוג'ים
או אם יכולנו לקבל התראות מסטיפס לטלפון / לפטופ / מחשב נייד
או אפילו בעיצוב האתר
לדעתי אם חבורה של אנשים כמוך תאספו במסגרת קבוצתית מלא רעיונות ותשלחו מייל מסודר של כל הרעיונות והשינויים שחשבתם ייקחו אותכם יותר ברצינות. תסבירו שעבדתם על זה במשך כמה שעות מהתנדבות ,תראו שיש לכם קבוצה גדולה של אנשים עם רעיונות טובים.
באמת צריך לשדרג פה
שישדרגו כבר את השרתים המסריחים האלה
הדיבור שלך מעט מלוכלך^
אנונימית
שידרגו פעם אחרונה ב2018
כנראה התשובה נובעת מכך שמערכת סטיפס אינה פעילה במיוחד מעבר לשליחת הודעות למשתמשים על חוקים חדשים. בנוסף, יכול להיות שזה כי יוצר סטיפס התחיל להתעסק בעיסוקים או פרוייקטים חדשים.
סטיפס עצלנים זה למה /:
אי אפשר אפילו להשתמש באימוג'ים.
כן הלוואי יש מלא דברים
אם אתה כזה רוצה תפתח עמוד תרומות והיעד זה להביא את הכסף למפתחים שיעדכנו
חרא של אפליקציה
לא מבין מה הבעיה לשכור כמה מתכנתים 5 שעות וזהו
נראה לי שאני היחידה שלא רוצה שישנו פה משהו.
^^
אני גם:)
אנונימית
וואו כן הלוואי שיעשו עיצוב חדש לאתר ויתקנו את זה שהאתר כל כך איטי
מצב לילה זה חובה
אנונימית
יש אפשרות לעשות מצב לילה..
תכנסו פשוט לסטיפס במצב לילה דרך הדפדפן
וואלה כן
רק אלוהים יודע
אני לא לגמרי הבנתי איך סטיפס מרוויחים?
כלומר, מי שיצר את האתר יצר אותו כנראה בין היתר כדי להרוויח כסף.. אבל מאיפה הוא מרוויח??? לי אין פרסומות, אין יכולת לקנות פרימיום/ שדרוגים וכו'.. אז אם מישהו יודע איך אשמח לעדכון;)
זאת אחת הסיבות לדעתי שלא משנים כל כך, כי אם אין הרבה רווחים מכאן חבל לתת לכאן הרבה משאבים משל עצמו.
אני לא בטוח שסטיפס מרוויחים בכלל, אני חושב שזה פריי - מד ^
הוא לא יצר את האתר בכדי להרוויח כסף, זאת בידיוק הנקודה^^
אנונימית
צריך לעשות אפשרות של תרומות לאתר או לעשות מנוי או פרסומות בצד ואז להשקיע באתר לדוגמא בשרתים, בעיצוב, והוספת אפשרויות
גם יש מלא באגים
נראה לי שהם משנים דברים
אי אפשר כי זה אפליקציה שהרבה זמן קיימת ואי אפשר לשנות את זה כי ככה זה.