4 תשובות
זה לא הios הזה?
זה אמור להיות בהגדרות...
זה לא באפליקציה
זה בהגדרות
וזה לעדכן תוכנה
כמו שאמרו פה את ios, עדיף שלא תעשי את זה כי זה ידפוק לך את האיפון