4 תשובות
זה לא הios הזה?
זה אמור להיות בהגדרות...
זה לא באפליקציה
זה בהגדרות
זה בהגדרות
וזה לעדכן תוכנה
כמו שאמרו פה את ios, עדיף שלא תעשי את זה כי זה ידפוק לך את האיפון
כמו שאמרו פה את ios, עדיף שלא תעשי את זה כי זה ידפוק לך את האיפון
באותו הנושא: