70 תשובות
אני איתך.
מוסיפה אימוג'ים
וכל מה שאנרת
הוספת אימוגי חדמש
ושיהיה אפשר למחוק צ'אט פרטי
אימוגים
אותיות כפולות
קבוצות
שיהיה אפשר למחוק משהו מהצאט
את נקודות האמינות. להוריד את זה.
שואל השאלה:
^^^^^~angel girl~ מקווה בסטיפס יעשו את זה מתישהוא
שהאתר יהיה סגור בשבת
סתם לא איכפת לי במיוחד
אנונימי
שואל השאלה:
וגם הייתי מוסיפה שאם אני רוצה לענות למישהו אני אתייג אותו כזה
ואז יהיה לו כמו התרעה
"x ענה לך"/הגיב לך
משהו בסגנון
שיהיה אפשר לקבוע אם רוצים שיהיה קול להתראות
ומה שאמרת
את האנשים שם
גנבת לי את הרעיון
כבר הצעתי את זה באחד השאלות
שבכל מחיקה ישימו קישור של השאלה שנמחקה כמו במחיקת תשובה ויוסיפו קישורים לצ'אטים הפרטיים של הנאמנים הבכירים כך שיהיה קל יותר לפנות אליהם ולערער על המחיקה בלי לחפש את השאלה שנמחקה ואם יש נאמן בכיר. זה יקל בהרבה על משתמשים לערער על מחיקות.

ויש עוד הרבה דברים שלדעתי אפשר לשדרג ולהוסיף, פשוט לא נראה לי שהמערכת תקבל את ההצעות משום שהיא לא מוכנה להשקיע באתר הזה.
שואל השאלה:
נכןן^
אותיות קפולות אימוגים ובלי נאמנים
ערעור על ירידת נקודות אמינות
היה גם פעם את הפינה של השאלות שאין להן חשיפה והורידו וחייב להחזיר
שנאמנים צריכים וותק של שנתיים לפחות וגיל 18+
וששאלות שחוזרות על עצמן כל פעם בשביל להגיע לחמות אותו שואל שאלה צריך לרדת לו 10 נקודות מינימום!
יואו את צודקת
שלא היה מריך לרענן או להכנס לשאלה עוד פעם כל פעם שמוסיפים תשובה
שיהיה אפשר להגיב למישהו בצורה נורמלית בלי לעשות את החצים האלה
למה מינוס
יותר מידי עבודה למערכת..
כל כך הרבה תלונות
איך אפשר לבחור?
אנונימי
אפשרות להגיב בצורה נורמלית לאנשים

אבל ליוצר האתר כבר לא איכפת מהאתר, הוא ממילא כבר לא יעשה כלום
אנונימי
כל ההצעות שלכם חמודות והכל אבל זה לא אפשרי.
אתם חושבים שהמערכת סתם לוחצת על כמה כפתורים ויש את כל הבקשות?

לא זה לוקח זמן והמערכת הם אנשים בוגרים שיש להם חיים מחוץ לאתר ומשפחות ועוד דברים לעשות.
שאנשים באתר יוכלו לשוחח בצורה נורמלית בפורום בלאו דווקא שאלות, ושיוכלו להגיב על תשובה מסוימת. שתהיה אפשרות לסווג את התגובות לפי מספר נעצים, הישן ביותר, החדש ביותר וכו'. שיראו את כמות הלייקים והדיסלייקים בנפרד.
הייתי רוצה שיוסיפו(יכול להיות שאת מה שאני ארשום כבר יש אבל אני לא מודע לזה):
1. שיהיה קבוצה בצ'אט, כמו וואטסאפ כזה שפותח הקבוצה יכול להוסיף משתמשים שהוא רוצה.
2. נכון יש את הכחול הזה כשנכנסים למשתמש? אז שיהיה אפשר להוסיף שם תמונה.
3. מצב לילה.
4. תיוג משתמשים.
אופציה לראות מתי מישהו מקליד, לקבל התראות מסטיפס אם נגיד מישהו שלח הודעה
שלאקות. אני כן יכולה להוסיף אמוגים מוזר..
שיהיה התראות מחוץ לאפליקציה
אפשרות לשלוח קישורים או בכלל לבקש את זה
כאילו ברצינותת בן אדם רוצה לראות סרט שלא ראה מליון שנה למה הם חוסמים את האפשרות הזו
אנונימית
נחמד שפשוט לקחת את השאלה ששאלתי לפני שעתיים ופשוט העתקת אותה בדיוק חחח
סתם הכל טוב
אנונימית
אותיות כפולות, מצב לילה, תיוג משתמשים
אנשים תפסיקו לפנטז

יוצר האתר נטש את האתר הוא כבר לא יעדכן אותו יותר בחיים
אנונימית
שאפשר יהיה למחוק שאלות ותגובות
שיהיה אפשרות הגיונית לשלוח קישור ולא בדרך הנוכחית
אמוגים
שיהיה אפשר אותיות כפולות
תיוגים
התראות
שזה ישלח שיש התראה ושלא יענו לך אחרי שנה כי זה מתריע
בחברים לעט שיהיה אפשר לכתוב, לשלוח קישורים, אותיות כפולות
ושיפסיק להתקע ולשלוח דברים פעמים וכל הבאגים
שהיה אפשר לתייג אנשים במקום לעשות ^
אם יש אתר שצריך מצב לילה זה סטיפס
מענה כמו שיש בוואטסאפ
רעיון יותר כולל זה כזה "פורום" שזה מקום חוזר כמו קבוצה על משהו אפשר לדון שם ולחזור לשם כשרוצים
אימוגים ואותיות כפולות
כשאתם עונים על שאלה אז זה שולח כל פעם שמישהו
גם עונה
אבל במקום לגלגל שעה עד שמגיעים לתשובות החדשות שאהיה אופציה שבלחיצת כפתור מגיעים
אליהם
אימוגים
שיהיה אפשר לעשות מצב לילה ולא מסך בהיר בלבן.. מסנוור אותי בלילה אפילו שהתאורה בפון נמוכה
בעבר היו קבוצות בסטיפס אבל הן הוסרו מהאתר לאחר שהיה בהן ספאם ותמונות לא הולמות.

אותיות כפולות יכולות להיות רעיון טוב אבל בעייתי מהסיבה הפשוטה שאנשים יכתבו מלא מהן מה שיהפוך את האתר לבלגן של "יואוו ו ו ו ו ו ו ו"

התראות יכול להיות חופר מאוד.
ושאר הרעיונות חלקם טובים חלקם פחות לא אפשריים מהסיבה הפשוטה שהם דורשים הרבה זמן ולאנשי המערכת אין את הזמן הזה.
קודם כל שיהיה קבוצת וואצפ לסטיפס

וצ'אט-קבוצה כזה שכולם יכולים לכתוב וזה
** חוסם קללות אוטומטי כמובן
אה וכמובן אפליקציה לאייפון
דארק מוד
העיניים שלי ימותו
^^ עדיף שיהיה דיסקורד או פייסבוק
(כאילו בלי מספר טלפון)
הייתי:
1. מוסיפה התראות לאפליקציה
2. עושה שהאפליקציה תיהיה זמינה לios
3. נותנת אפשרות לערער על מחיקת שאלות או על חסימה
4. מחליפה חסימה לצמיתות לחסימה של חצי שנה
5. יוצרת אופציה לערוך ולמחוק הודעות פרטיות ותגובות בקיר תודות
וואי הקיר דחוף חייב עריכה
^^
מה זה לערוך תגובות בקיר התודות
אז אני אשנה למשהו שמתאים לי
זה לא עובד ככה
כאילו שאת נגיד כותבת למישהו בקיר ואת רוצה להתחרט או לתקן את זה אז לערוך את זה
עריכה לתגובות שאת שולחת
אה
איזה סתום אני
חשבתי לשנות מה שכתבו עלייך
יותר מקום בביו חייב
^אותיול כפולות זה בישביל למנוע חחח חחח חחח
אבל אפשר להשים אימוגי באמצע (לב לא יעבוד)
האחרון ממש מיותר^^
אנונימי
כן נכון^
פרחים זה להוקיר תודה וגם אפשר פשוט לשאול שאלה עם דעות כמו ביבי או גנץ ואז זה יגיע לחמות בשניה עם 200 נעצים
שיהיו שאלות שהן "בחירת העורך"
ובכך פחות יהיו שאלות כמו למה לבנים מותר קצר ולבנות אסור?
אנונימי
יש גם יתרונות לספטפיס
לפחות שמוחקים לנו הודעות אפפשר לראות העתק לאחר מכן
אנונימי
הייתי משדרגת את רמת "האכיפה" שלהם (אם אתם מבינים למה אני מתכוונת) בגלל שאתמול חסמו אותי ל24 שעות בגלל שלטענת סטיפס שלחתי קישורים לא חוקיים וזה בכלל לא נכון הורידו לי 10 נקודות אמינות על כלום
גם לי קרה
חסימה בסדר גם ככה הייתי צריך הפסקה קצת
אבל 10 נקודות?
שיהייה אפשר למחוק הודעות .
גם שרשמנו בשאלה .
וגם בצ'אטים
שלא ימחקו שאלות
שאני אוכל למחוק שאלות שלי ותשובות שאני עונה
משדרג את סטיפס לאתר הכרויות
אנונימי
למי שמשעמם שתשלח לי הודעה
לשפר את הצאטים. מחיקת תגובות זה המינימום של המינימום, לא ברור איך זה לא קיים.
אנונימי
זה לא קיים נראה לי כי הגיוני מבחינה חוקית שיש סימוכין שלא מוחקים
אנונימי
התגובות יכולות להישמר במערכת אבל פשוט שמשתמשים רגילים לא יראו אותן.
אנונימי
הרבה מהדברים שכתבתי פה לא מתקיימים רק בגלל חוסר בכסף וכו'. לא בגלל שלא חשבו על זה קודם.

אפשרות למחוק שאלות ותשובות,

ביטול אנונימיות,

שמירת משתמשים בלי לשלוח להם הודעה,

*אפשרות* לקבלת פרחים מאנונימי (אם יש אפשרות למצב בטוח ומלכתחילה לא אוסרים שאלות מסויימות, אני חושבת שזה צריך להיות ככה גם פה),

אני חושבת שצריך להיות חוק של 'אזהרת גיל' בשאלות מסויימות בכותרת השאלה, ואת השאלה עצמה לכתוב בפירוט, כי אני מתארת לעצמי שיש פה גם כמה ילדים שלא מתאים שייקראו דברים מסויימים אבל בכל זאת הם לא שמים על מצב בטוח. יש פה כמה משתמשים שכבר עושים את זה,

אפשרות לקבלת התראות מחוץ לסטיפס,

קבלת התראות על פלוסים שנוספו לתשובה שכתבנו,

די למינוסים! זה רק מוריד ביטחון של משתמשים,

קטגוריה חדשה לשאלות- '0 תשובות',

לראות מה קורה על המסך בלי צורך להכנס ולצאת כל הזמן (בזמן שאני נמצאת בדף של שאלה לדעת כמה שאלות עוד נוספו לה וכו').
אנונימית
מורכב יותר ממה שנשמע לדעתי
אנונימי
אנונימיות זה הסוד של סטיפס
אנונימי