8 תשובות
שיהיה אפשרי לשלוח אימוגים בחברים לעט ובתשובות לשאלות
הייתי מעבירה לאחסון אתרים טוב יותר בשביל למנוע תקיעות שוב ושוב.
את הפרחים שיהיה אפשר לתת יותר מ5
חחח אם סטיפס יהיה בתשלום יהיה פה אולי 1000 משתמשים מסכנים שמוכנים לשלם כל השאר יעברו לאתרים אחרים ,או שיעזבו וישקיעו יותר בלימודים אף אחד לא ישלם שקל
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את מזה צודקתת
אנונימית את מזה צודקתת
אופציה למחיקת שאלות ותשובות (לא רק נאמנים והאלה)
אופציה למחוק שאלות או משהו שכתבנו בפרטי
שלא יהיה הגבלת שאלות, הגבלת תווים, אימוג'ים,ף למחוק תשובות ושאלות
באותו הנושא: