4 תשובות
נכון.
בעולם ובדור של היום יותר שופטים על המראה החיצוני וזה תמיד ישאר
פשוט צריך ללמוד איך לא להתייחס לכול אחד
פשוט צריך ללמוד איך לא להתייחס לכול אחד
את צודקת ויש הרבה מעבר. תמיד.
תמיד שופטים על פי מראה חיצוני וכן גם אני יכולה ליפול לזה. רובנו. את מתארת שזה בא מחוסר ביטחון,
אני מבינה אותך. כולנו מתחבאים מאחורי מסכות ולכל אחד יש דרך משלו.
תשתדלי להמשיך בשלך בלי לתת לזה השפע.
אנשים מחפשים על מי לרדת את מי לתייג, וכן גם שאני רואה מישהי עם איפור או לבוש של "פרחה" זה יעורר בי מחשבות ושיפוטיות אבל שאני אכיר את הבן אדם זה יעבור. תנסי להביא את עצמך לידי ביטוי ולא לתת לזה להיות העיקר.
להראות שאת מעבר ושאת פותחת את הפה יראו שאת לא הפרחה שאת נראת. ואם ישפטו שישפטו.
תיהי שלמה עם מה שאת
תמיד שופטים על פי מראה חיצוני וכן גם אני יכולה ליפול לזה. רובנו. את מתארת שזה בא מחוסר ביטחון,
אני מבינה אותך. כולנו מתחבאים מאחורי מסכות ולכל אחד יש דרך משלו.
תשתדלי להמשיך בשלך בלי לתת לזה השפע.
אנשים מחפשים על מי לרדת את מי לתייג, וכן גם שאני רואה מישהי עם איפור או לבוש של "פרחה" זה יעורר בי מחשבות ושיפוטיות אבל שאני אכיר את הבן אדם זה יעבור. תנסי להביא את עצמך לידי ביטוי ולא לתת לזה להיות העיקר.
להראות שאת מעבר ושאת פותחת את הפה יראו שאת לא הפרחה שאת נראת. ואם ישפטו שישפטו.
תיהי שלמה עם מה שאת
אני מזדהה איתך. גם אני מרגיש כך.
פשוט תתעלמי, הם לא שווים אותך ואת העצבים שלך.
כשאת לא מגיבה - את מראה להם שאת חזקה ושאת לא נכנעת לדברי הלעג שלהם, ובכך בעצם את מנצחת אותם.
בילדותי, ילדים בגן וביסודי היו נוהגים להשפיל אותי ולרדת עליי ועל המראה שלי ולקחתי מאוד קשה, נפגעתי ובכיתי.
ועם חלוף השנים, התבגרתי והבנתי שלפעמים עדיף להתעלם ולא להגיב.
אנשים נוהגים שלא לקבל את האחר בגלל מראהו החיצוני (נ.ב אני לא מכליל).
תנסי למצוא לא את אלו שלא שופטים ישר דווקא על פי מראה חיצוני, אלא דווקא את אלו שנותנים צ'אנס ומנסים לברר מהי אישיותו של האדם.
בהצלחה!
פשוט תתעלמי, הם לא שווים אותך ואת העצבים שלך.
כשאת לא מגיבה - את מראה להם שאת חזקה ושאת לא נכנעת לדברי הלעג שלהם, ובכך בעצם את מנצחת אותם.
בילדותי, ילדים בגן וביסודי היו נוהגים להשפיל אותי ולרדת עליי ועל המראה שלי ולקחתי מאוד קשה, נפגעתי ובכיתי.
ועם חלוף השנים, התבגרתי והבנתי שלפעמים עדיף להתעלם ולא להגיב.
אנשים נוהגים שלא לקבל את האחר בגלל מראהו החיצוני (נ.ב אני לא מכליל).
תנסי למצוא לא את אלו שלא שופטים ישר דווקא על פי מראה חיצוני, אלא דווקא את אלו שנותנים צ'אנס ומנסים לברר מהי אישיותו של האדם.
בהצלחה!
באותו הנושא: