7 תשובות
יש כאלה, יש כאלה ששופטים ישר לפי המראה אבל אחרי זה משנים את דעתם
אה חשבתי שהיה רשום אם יש אנשים
אני לא
אה חשבתי שהיה רשום אם יש אנשים
אני לא
לא.
בהתחלה- בטיפוח וכו'
אנונימית
לא. בגלל שאי אפשר באמת לדעת מה האופי של הבן אדם על פי המראה החיצוני שלו.
האמת שלא..
אנשים שעוברים ברחוב ואני לא מכירה כן
אנשים שאני מכירה לא
אנשים שאני מכירה לא
אני אהיה כנה כן אבל רק בהתחלה כשאני לא מכירה אותם
באותו הנושא: