11 תשובות
אל תקשיבי להם, אנשים דוחים אני בטוח שיש פה מלא שהם לא ככה
שואל השאלה:
לא נראלי ..זאת אחת הסיבות שאני רוצה למחוק כאן את המשתמש
אנונימית
אנשים פה באמת דוחים אל תקשיבי להם אני באמת בטוחה שאת מהממת !!
אנונימית
וטפ מצטערת שנפלת על כאלה אנשים
הם סתם חסרי טאקט וחסר להם קצת אייקיו
וואו פשוט אל תקשיבי להם סתם אנשים דוחים
יש כאן אנשים דוחים רצח אז אל תקשיבי להם, את מהממת ואת יפה ואת מושלמת בדרך שלך והן סתם פקאצןת משועממות שאין להן מה לעשות בחיים..
היופי בעיני המתבונן.
מי הם שיחליטו לשפוט אותך? אף אחד לא במקום של שפיטה.
שימי פס.
קנאים.. באמת אל תשימי עלינם הם מחפשים לריב ובכללי נראלי מקנאים בך.. אם הם פנו אלייך או שאת אליהן וככה הן הגיבו כנראה הן חושבות שאת הרבה יותר שווה מהן!
את רוצה לדבר איתי תשלחי לי הודעה לא ניראה לי את מכוערת כל בת יפה זה טעם של יופי
מה אכפת לך אם הן סתומות תיהי כמוהן תגידי להן "אולי הוא נתן לכן גוף אבל בעט לכן בפרצוף" את יוזמת לשלוח לי הודע אם את רוצה
תקשיבי לי טוב, את יפה ואת מהממת ואת מדהימה, מי הן בכלל?? לאף אחד אין את הזכות לבוא ולהגיד לך שאת מכוערת, אם מישהו אומר לך את זה שלום וביי, את לא צריכה אותו בחיים שלך.
אני בטוחה שיש פה המון משתמשים נחמדים שיקבלו אותך, את צריכה למצוא את האנשים הנכונים, נפלת על אנשים דוחים