10 תשובות
את לא חייבת.
שואל השאלה:
אבל כולם אומרים שזה חובה
אנונימית
אז מה אם הם אומרים? כל עוד את טובה ומתרגל וכותבת בעצמך את לא חייבת
שואל השאלה:
אוקיי אבל אני לא ספציפית מאוד
אנונימית
את יכולה לעשות, יש כל מני תרגילים
שואל השאלה:
איך להכריח את עצמי?
אנונימית
את לא צריכה להכריח את עצמך, פשוט תמצאי משהו שאת אוהבת
גם אני לא אוהבת, אני אף פעם לא מוצאת מוטיבציה לתרגילי כתיבה ומרגישה לפעמים שאני סתם מכריחה את עצמי.
מעדיפה להתאמן על תיאורים, על הדברים הקטנים והמיוחדים האלה שישפרו קטעים כמו show dont tell אם כבר
שואל השאלה:
אבל אני לא מתאמנת בכלל.
אני מפחדת שאני עושה משהו לא נכון
אנונימית
קיי על מי אני עובדת גם אני כותבת מה שבא לי ולא תאמנת,
אבל אני רוצה לראות סרטונים שמסבירים יותר טוב איך משתמשים בshow dont tell . שמעתי שהם טובים. חשבתי לעצמי, ^אם אני עושה משהו לא נכון אז אולי אני צריכה קודם כל ללמוד איך לעשות את זה? או ההפך? (?)^
בתכלס אני לא יודעת מה אני עושה לא נכון
ואולי זה יתן לי נקודת מבט
חח אם יש לך את הבעיה הזאת את יודעת על מה אני מדברת