6 תשובות
אני לא חושבת שזה גרוע
גם אני לא ממש עושה כאלה
אבל מכמה פעמים שעשיתי זה די פיתח לי את הדמיון
שואל השאלה:
הדמיון שלי בסדר, הבעיה היא שאני לא מצליחה לזכור את המידע על הדמויות שאני ממציאה אלא אם אני כותבת אותו
אנונימית
אז תכתבי לך במקום כלשהו
על דף או פתקים בטלפון
מידע על הדמויות או דברים חשובים שקשורים לסיפור
שואל השאלה:
אוף אני לא מצליחה לחשוב על כלום חח
אנונימית
גם אני כשאני חושבת יותר מידי
לא יוצא כלום
גם אני לא
אבל כל עוד יש לך סיפור עובד את לא צריכה לדאוג, אף אחד לא ישאל אותך כמה תרגילי כתיבה עשית באמת