7 תשובות
כן.
כן
שואל השאלה:
לא מתכננים כלום או לא אוהבים תרגילים?
לא מתכננים כלום או לא אוהבים תרגילים?
אנונימית
לא מתכננת אבל אוהבת תרגילי כתיבה כי אז ממוקדת בנושא כתיבה
שואל השאלה:
אני לא אוהבת כי אני שונאת כשאומרים לי על מה לכתוב
אני לא אוהבת כי אני שונאת כשאומרים לי על מה לכתוב
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה לא כיף
כן אבל זה לא כיף
אנונימית
באותו הנושא: