5 תשובות
אין לך מה להתבאס לכולנו יש דברים טובים וכאלה פחות. סבצלחה
את עכשיו בבאסה ,תחשבי שמחר זה יעבור ,בגרות היא לא נותנת לך חיים , זה סהכ בגרות תמיד יש מועד ב
אנונימית
של מדעי המחשב? אל תדאגי מקסימום מועד ב
שואל השאלה:
יש מועד ב' למדעי המחשב???
אנונימית
שנה הבאה לצערנו אבל תמיד אפשר לגשת שוב זה נחשב מועד ב