התחברות הרשמה

אוףף אני בבאסה

הלכתי לישון ב4 וקמתי רק עכשיו והלך לי כל היום
אני לא יודעת מה לעשות?אוףף
30 במרץ 2021, 16:20
מצב רוחעצבחופש הגדולעצות    
2 תשובות
לא נוראא לא קרה כלום
י
ילדה רנדומלית:)
לסדר שעות שינה (:
l
lelouch
באותו הנושא:
אוף אוף אוף אוףף אוף אוףף אוףף!!!
אוףף אוףף אני חייבת שתגידו לי שזה לא קיים
מי פה בבאסה כמוני? ולמה אתם בבאסה?
אוףף אוףף מה לעשות?!
אני בבאסה של החיים אוףף
אופפ אני בבאסה ממש המשקל שלי נתקע! כאילו אני שוקלת אותו דבר כבר יותר מדי זמן יותר משנה אפילו ואני משתדלת וזה מבאס!
שמנתי החופש הזה שתי קילו מלא אכלתי מלא בלילה אני בבאסה מה לעשות?
איזה שיר גורם לכם לעלות את המצב רוח כשאתם בבאסה?
אוףף אוףף היה לי התקף געגוע לילדות
אוף תעזרו לי אני בבאסה של החיים
אוףף דיי דיי אני לא יכולה למה יש פה ציירים מוכשרים אוףף באלי לצייר כמוהם!!!