התחברות
הרשמה
אני בבאסה של החיים אוףף
הייתי אמורה לסוע לכינרת לכמה ימים ובסוף לא יכלנו ואני בבאסה ממש כי כל החברים שלי שם ומלא אנשים שאני מכירה והייתי ממש נהנית אני נוסעת עוד חודש עם חברות אבל לא יהיה שם את כל האנשים שרציתי לראות
איך להפסיק לחשוב על זה?
4 באוגוסט 2020, 22:15
דיכאון
מצב רוח
עצות
חופש הגדול
2 תשובות
תעסיקי את עצמך
נגיד דברי עם חברה . תראי סרט או סידרה
p
princess._
תעשי דברים אחרים... ותקווי שלא ישלחו לך תמונות
א
אין לי שם מעניין
באותו הנושא:
בבקשה תעודדו אותי אני בבאסה של החיים, אשמח גם את תנסו להבין איתי ביחד מה שארשום..
אוף נמאס לי אני בבאסה של החיים,אתם באמת כל כך תעזרו לי אז בבקשה תכנסו
אני בבאסה של החיים, מי יכול לעודד?
אוף אוףף אני בוכה את החיים
אני בבאסה של החיים בגלל מישהו שלא אוהב אותי, תעודדו אותי?
אוף תעזרו לי אני בבאסה של החיים
אוףף נכנסתי למיטה ושכחתי לכבות את האור מה לעשות עם החיים שלי?
אוףף מתמטיקה זה הכל בחיים
אוף אני בבאסה של החיים
תעודדו אותי למה עכשיו אני בבאסה של החיים.
אוף אני בבאסה של החיים