התחברות הרשמה

פליז כנסו אני בבאסה ברמות מטורפות

עשיתי הבהרה בשיער בלונד כמה פעמים והייתי מאוד מרוצה, אבל אז ראיתי שאחרי חודשיים הוא נהיה לי גינגי ולא אהבתי אז הלכתי לספר אחר שהוא כמו משפחה שלי והוא ראה תשיער והוא אמר לי שהשיער שלי גמור ושאסור לי לעשות עוד הבהרה כי השיער כבר יתלש לי ואני אצטרך לעשות גלח. הוא אמר שאפשר לעשות רק שטיפה ולא להבהיר חצי שנה. הבעיה שלי זה שחצי מהשיער כבר גינגי ולא בא לי שטיפה כי מה זה יעזור?! אפשר לדעת מה זה שטיפה?! ואיך זה עוזר והופך את זה לבלונד?????
14 באוקטובר 2019, 20:10
באסהבלונדשטיפה    
3 תשובות
עוד פעם?
א
אאודי ר8
שואל השאלה:
מה עוד פעם???
א
אנונימית נו מהכפת לכם
שואל השאלה:
מחקו לי את השאלה הקודמת
א
אנונימית נו מהכפת לכם
באותו הנושא:
כנסו פליז פליז פליז
פליז פליז פליז כנסו
כנסו כנסו פליז פליז פליז
פליז כנסו פליז פליז
פליז פליז פליז פליז כנסו תודה לעונים
תקשיבו אני מחפשת שיר בטירוף אם אתם מכירים שירים כנסו פליז פליז פליז
מישהו שחזק פה בקטילות וייבושים כנסו דחוף פליז פליז פליז פליז תעזרו:)))))
מסריחות לי הרגליים ברמות מטורפות, איך להוציא את הריח?
אני ממש בבאסה שצריך לחזור לבית ספר במיוחד עכשיו כשהביטחון שלי בפח בגלל איך שאני נראת.. פליז כנסו לקרוא
פליז פליז פליז כנסו דחוףף
פליז כנסו ותיתנו עצות פליז פליז