עשיתי הבהרה בשיער בלונד כמה פעמים והייתי מאוד מרוצה, אבל אז ראיתי שאחרי חודשיים הוא נהיה לי גינגי ולא אהבתי אז הלכתי לספר אחר שהוא כמו משפחה שלי והוא ראה תשיער והוא אמר לי שהשיער שלי גמור ושאסור לי לעשות עוד הבהרה כי השיער כבר יתלש לי ואני אצטרך לעשות גלח. הוא אמר שאפשר לעשות רק שטיפה ולא להבהיר חצי שנה. הבעיה שלי זה שחצי מהשיער כבר גינגי ולא בא לי שטיפה כי מה זה יעזור?! אפשר לדעת מה זה שטיפה?! ואיך זה עוזר והופך את זה לבלונד?????