3 תשובות
אמ.. זה רק טסט.. אם היא התרחקה ממך בכללי זה כבר משהו אחר
אין לך מה להיפגע יותר מדי, היא לא צריכה לעניין אותך תחפשי גם את חברות אחרות להסתובב איתן מול הפרצוף שלה
שואל השאלה:
זה לא רק זה יש עוד דברים קטנים אבל זה מה שהראה לי שהיא כבר לא ממש חברה שלי...
אם זה היה רק טסט סבבה הייתי מתבדחת איתה אבל זה רק העצים את מה שחשבתי שהיא התרחקה ממש
אנונימית