התחברות הרשמה

חברה קרובה שלי אמרה שאם חבר שלה לא יהיה בזום היא גם לא תהיה. מוצדק להיעלב?

יש לו התקף אלרגיה, והיא אמרה שהיא לא רוצה שנעשה זום בלעדיו כדי שלא ירגיש בחוץ, אבל הקטע זה שאנחנו ממילא עושים זום בימים שבהם הוא לא מגיע, ויש עוד חברים, אבל עכשיו זה יהיה אמור להיות רק שלושתינו, והיא אומרת שבלעדיו היא לא מגיעה והסיבה שלה נשמעת כמו תירוץ.
14 באוקטובר 2020, 20:37
זוםחברה הכי טובה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
המורה שלי אמרה שחייב להדליק מצלמה בזום ואין על זה בכלל וויכוח
נראה לכם נלמד בזום בשנה הקרובה?
היום בבית ספר המורה אמרה שחייב לשים מצלמה בזום הם באמת יכולים להכריח אותנו לשים מצלמה?
שמעתם על זה שאמרו שכל השנה נלמד בזום?ושלא יחזירו לבתי הספר בקרוב?
אני חושבת שהבחירות הקרובות יביאו לזה שבשנה הקרובה תהיה חוסר יציבות בשילטון והשלטון לא יהיה יציב
זה סופי ששנה הבאה תהיה בזום?
האם זה מותר שמורה תהיה עם גופייה בזום?
ההוסט בזום יכול לראות את ההודעות הפרטיות שלי עם חברים בזום?
היום הראשון של בית ספר יהיה בזום?
בקרוב יהיה לי יום המאה בזום
מביך יהיה בשיחה בזום עם מסכת פה?