חברה קרובה שלי אמרה שאם חבר שלה לא יהיה בזום היא גם לא תהיה. מוצדק להיעלב?
יש לו התקף אלרגיה, והיא אמרה שהיא לא רוצה שנעשה זום בלעדיו כדי שלא ירגיש בחוץ, אבל הקטע זה שאנחנו ממילא עושים זום בימים שבהם הוא לא מגיע, ויש עוד חברים, אבל עכשיו זה יהיה אמור להיות רק שלושתינו, והיא אומרת שבלעדיו היא לא מגיעה והסיבה שלה נשמעת כמו תירוץ.