10 תשובות
אבל אפשר להתחשב בכאלה שאין להם רישיון או שקשה להם ללכת ממקום למקום מבחינת נכות או משהו אחר
לדעתי צריך תחבירה ציבורית
לדעתי צריך תחבירה ציבורית
לא לכולם יש אוטו
ומה זה מפריע לך
כאילו מה ההבדל בין אוטו לאוטובוס פשוט אל תעלי אם לא בא לך
ומה זה מפריע לך
כאילו מה ההבדל בין אוטו לאוטובוס פשוט אל תעלי אם לא בא לך
לא לכולם יש אוטו? יש מוניות חופשי בשבת ואפילו מעט קווים של אוטובוס
ואיך זאת כפייה דתית בדיוק?? לכבד גם נהייה כפייה דתית עכשיו?
ואיך זאת כפייה דתית בדיוק?? לכבד גם נהייה כפייה דתית עכשיו?
איך יום שבת זה יום החופש היחיד בשבוע? אצל רוב האנשים היום הזה הוא יום שישי או היום בשבוע שהם קבעו שיהיה להם חופש מהעבודה. זה שאת לא מעוניינת להתנהג בכבוד כלפי אנשים שיש להם אמונה אחרת משלך אומר משהו על ההתייחסות הכללית שלך כלפי אנשים מאמינים, לא מכבדת ואף מזלזלת. והדוגמא שהבאת בכלל לא נשמעת הגיונית.
שואל השאלה:
בפלה^ " ולאנשים שלא רוצים שלא יעלו ולא הסתכלו." האמירה הזאת כל כך מזלזלת ולא מכבדת ו"אנשים שרוצים לבלות" יכולים גם לבלות בלי תחבורה ציבורית תאמיני לי
בפלה^ " ולאנשים שלא רוצים שלא יעלו ולא הסתכלו." האמירה הזאת כל כך מזלזלת ולא מכבדת ו"אנשים שרוצים לבלות" יכולים גם לבלות בלי תחבורה ציבורית תאמיני לי
קודם כל כפי ששואלת השאלה ציינה אנחנו חיים במדינה שמצדדת בדת ה*יהודית* ולכן לפני הכל גם אם את לא מאמינה בשם את יהודייה, נכון? לא תרצי שהמדינה תמשיך להיות המפלט היחיד של אנשי הדת שלנו? אם אפילו אנחנו בין עצמנו לא נדאג לשמר את הדת אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילנו. אז כן אם זה אומר "להקריב" יום אחד בשבוע שבסהכ מבקשים ממך לא להשתמש בתחבצ זה דבר קטן ביחס לטוב שזה עושה. ומי אמר שאני לא מכבדת אנשים לא מאמינים? בפה מלא אני יכולה לומר שאני עושה את זה טוב יותר ממך.
מה פוגע בך שאין תחבצ ליום אחד? ליטרלי יש עדיין מוניות ציבוריות ולרוב האוכלוסייה יש מכוניות ונעשו מחקרים בעניין הזה. אז גם אם למישהו אין רכב פרטי רוב הסיכויים (99%) שלמישהו אחר שהוא מכיר כן יש.
שואל השאלה:
בפלה^ אני אישית חילונייה וגם אני נוסעת בשסת אבל יש לנו אוטו וכן זה מפריע לי שהמדינה שלנו תתחיל לאבד את העקרונות שלה כמדינה יהודית ושיום שבת כבר לא יהיה היום השקט הזה. לך זה אולי נראה שזה לא משנה תחבצ לבין אוטו פרטי אבל הדברים הקטנים האלה הם מה שמשנים הכל.
בפלה^ אני אישית חילונייה וגם אני נוסעת בשסת אבל יש לנו אוטו וכן זה מפריע לי שהמדינה שלנו תתחיל לאבד את העקרונות שלה כמדינה יהודית ושיום שבת כבר לא יהיה היום השקט הזה. לך זה אולי נראה שזה לא משנה תחבצ לבין אוטו פרטי אבל הדברים הקטנים האלה הם מה שמשנים הכל.
שואל השאלה:
נסיעה בתחבצ זה לא רק הנסיעה זה עבודה של אנשים וכשאנשים מאמינים רואים את זה בטח שזה לא מכבד
להגיד "לא להסתכל" זה לא יעזור זה סתם משפט עלוב
נסיעה בתחבצ זה לא רק הנסיעה זה עבודה של אנשים וכשאנשים מאמינים רואים את זה בטח שזה לא מכבד
להגיד "לא להסתכל" זה לא יעזור זה סתם משפט עלוב
בדיוק הנקודה היא שכל דבר שעושים חושבים שלא יעשה שינוי גדול אבל להתחיל עם תחבצ בשבת יבצע שינוי מהפכי שאין איך לחזור ממנו. את כמאמינה בין את שומרת שבת ובין אם לאו, איך לדעתך תיראה המדינה? שבת, היום הקדוש על פי הדת היהודית שלנו ייראה כמו כל יום חול אחר בשבוע. במעשה זה אנחנו בעצם חיללנו את הדת. אז מה יהיה הטעם לקרוא למדינת ישראל מדינה יהודית אם לא עושים כלום שמראה על כך? לפי מה נהייה המדינה היהודית? מה יראה שאנחנו יהודים ומה מהמעשים שלנו מצביע על כך. לא אומרת שכולם צריכים להתנהג כמו חרדים אבל מינימום כבוד, בחייאת.
באותו הנושא: