6 תשובות
כפייה דתית זה לא לתחבצ בשבת אם כבר
שואל השאלה:
אז למה הופעות בהפרדה זה כפייה דתית אם לא מכריחים אנשים לבוא
אז למה הופעות בהפרדה זה כפייה דתית אם לא מכריחים אנשים לבוא
אנונימי
אהבתי
אנונימית
^^לא מכריחים אנשים לבוא, אבל אם אני רוצה לבוא אם המשפחה שלי, אני לא יכולה להיות איתם.
יש משהו באמירה שאם מחייבים דתי לממן חילול שבת יש בכך משום כפייה חילונית
^לא מחייבים אותו. ממילא רוב האוטובוסים בשבת היום הם מחברות פרטיות כמו נוע תנוע
באותו הנושא: