התחברות
הרשמה
למה כשאני לא אוכלת ארוחה מסויימת או כשאני רעבה אני מרגישה פתאום רזה?
23 במאי 2021, 20:28
אוכל
רעב
2 תשובות
כנל
T
Taltullll
מצטרפת לשאלה
אני כאילוו גאה בעצמי שהתאפקתי
P
Power O.R
באותו הנושא:
אם אני אוכלת ארוחה אחת ושני-אחד תפוחים אני ארזה?אפילו אם כביכול הארוחה גדולה?
אוכלים קודם ארוחת בוקר ואז מצחצחים שיניים, או מצחצחים שיניים ואז אוכלים ארוחת בוקר?
למה כואבת לי הבטן כשאני אוכל קורנפלקס כארוחה אחרונה
אם אני אוכלת כמות קלוריות מסויימת ביום ואני מקיאה הקלוריות יוצאות?
אם במהלך היום אני אוכלת ארוחות ממש קטנות ואז בלילה ארוחה גדולה (400קלוריות) הקיבה שלי תגדל?
אם אני אוכלת ארוחה אחת ביום במשך שבוע אז אני יכולה להפוך לאנורקסית?
כשאני אוכלת אני מרגישה אשמה ולרוב מקיאה אחרי ארוחה ואני ככ שונאת את זה, איך אני מפסיקה?
אם מידה 34 בגינסים יושב עלי בול ויפה אבל כשאני אוכלת משהו כבד נגיד סתם לאפה שווארמה או כל ארוחה אז אני מרגישה שזה המשך..
למה כשאני לא אוכלת אני לא רעבה ואז כשאני אוכלת אני עוד יותר רעבה?
אם אני אוכלת שתי ארוחות ביום וארוחה אחת היא שניצלים זה בסדר לדיאטה?(לא כל יום)
אני אוכלת ארוחות בוקר, ארוחת מהריים וארוחת ערב זה לא מספיק בשביל להשמין?