2 תשובות
אני יכול להזדהות אבל בסופו של דבר הציפיות האלה עוזרות לך להיות הגרסא הכי טובה של עצמך שאת יכולה להיות, להעלים אותן זה לא טוב רק תנסי להבין שאת גם בן אדם ואת לא מושלמת
שואל השאלה:
טוב בכל מקרה אני צריכה לעשות הרבה דברים..
הן גורמות לי להיות אומללה האמת כי אני אף פעם לא עושה מספיק :(
אני גם לא מסוגלת כמעט ליהנות.
נתקע לי בראש שאני חייבת להיות פרודקטיבית רוב הזמן (אני יודעת שעכשיו אני לא).
אני כל יום מכריחה את עצמי לעשות 12344 דברים, בעיקר מה שקשור ללימודים
אני לא מסוגלת לשבת ולראות סרט (כי זה בזבוז זמן)
אם אני מקשיבה למוזיקה הרבה זמן ברצף זה אומר שאני עצלנית..
נקודת המוצא שלי היא שאני עצלנית ואני צריכה להוכיח לעצמי שאני לא.
טוב בכל מקרה אני צריכה לעשות הרבה דברים..
הן גורמות לי להיות אומללה האמת כי אני אף פעם לא עושה מספיק :(
אני גם לא מסוגלת כמעט ליהנות.
נתקע לי בראש שאני חייבת להיות פרודקטיבית רוב הזמן (אני יודעת שעכשיו אני לא).
אני כל יום מכריחה את עצמי לעשות 12344 דברים, בעיקר מה שקשור ללימודים
אני לא מסוגלת לשבת ולראות סרט (כי זה בזבוז זמן)
אם אני מקשיבה למוזיקה הרבה זמן ברצף זה אומר שאני עצלנית..
נקודת המוצא שלי היא שאני עצלנית ואני צריכה להוכיח לעצמי שאני לא.
אנונימית
באותו הנושא: