התחברות
הרשמה
כואב לי מתחת לצ*צ*י איפה שהלב אני די בלחץ איך להרגיע את עצמי ?
12 במאי 2021, 21:40
לחץ
הרגעה
רפואה משלימה
חרדות
רפואה אלטרנטיבית
3 תשובות
יש לך לב בבטן?
י
יונית בלוך
לא יכלת להגיד שכואב לך בלב?
A
ANTER
הלב באמצע בית החזה לא בצד
ה
הכי נורמלי פה
באותו הנושא:
ממש כואב לי מתחת ללב
אני בלחץ וכואב לי הלב זה קורה לי שאני נלחצת ממשהו איך נרגעים מזה ?
יצאתי מהארון לאחותי עכשיו ואני בלחץ רשמתי לה בהודעה היא אוכלת היא חא רואה ואני בלחץ ככ בבקשה תרגיעו אותי כואב לי הלב
למה תמיד כשאני עצובה מאוד או בלחץ מתחיל לי כאבים בלב?? באמת כאבים פיזית לא סתם כמו שאומרים שכואב הלב
כואב לי ממש בצד שמאל איפה שהלב מה אני יכולה לעשות?
היום עושה אקו לב זה כואב? אני בלחץ
יש לי לחץ כזה בצד שמאל מתחת ללב, ושאני נושמת זה דוקר כזה, זה לא לחץ מרגישה דקירה כזה.. מה לעשות כדי שיעלם?
אח שלי נתן לי אגרוף איפה שהלב נמצא וכואב לי וזה אדום מה לעשות?
כשאני נושמת עמוק כואב לי הלב או דקירות/לחץ
אכלתי היום יותר מדיי מתוקים כי אני במחזור והייתי חייבת... ויש לי עכשיו כאבים בחזה איפה שהלב ואני ממש בלחץ...
כואב לי באיזור הלב תעזרו לי אני בלחץ