3 תשובות
תגידי להורים שלך ותתיעצי איתם , תעשי נשימות ותשתי מים אולי נתפס לך שריר גם לי לפעמים כואב באיזור הלב
קודם כל לשכב לנוח ולהיות בהשגחה אם זה ממשיך ואפילו נהיה יותר גרוע כדי שמדא יראו ואו בית חולים קודם אבל תרגיעי את הלחץ כי לחץ גם משפיע ותנוחי תסגרי עיניים תתכסי בשמיכה ושימי כרית חימום בטוח חרדים אותך קצת
שואל השאלה:
תודה לכם❤
אנונימית