16 תשובות
תלכי לרופא/ קרדיולוג
שואל השאלה:
שתיים עשרה בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות זה ממש כואב
אנונימית
יש עוד משהו חוץ מהכאב הזה?
בית חולים עכשיו, לא משחקים עם בריאות.
שואל השאלה:
לחץ בחזה
אנונימית
ואת מפחדת שזה מהלב?
שואל השאלה:
זה ממש מתחת לחזה
אנונימית
את יודעת לבדוק דופק?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
וכמה הדופק שלך?
שואל השאלה:
60 פעימות לדקה במנוחה
עכשיו בדקתי
אנונימית
בין 60 ל100 זה נורמלי.
זה דופק תקין,
הסיכוי שיש לך משהו לבבי במיוחד בגיל שלך הוא קלוש,
זה יכול לנבוע מלחץ או משריר שנתפס.
אם זה ממש מפריע לך אולי תעירי מישהו?
אגב אם את לוקחת נשימה עמוקה
זה כואב?
שואל השאלה:
לא
אנונימית