2 תשובות
אויש תתעלמי אחיות זה דבר מעצבן.
את תמיד יכולה לעשות אצבע וללכת.
את תמיד יכולה לעשות אצבע וללכת.
פשוט תגידי לה מה רע בעצם לבכות
אני בספק אם תהיה לה תשובה מספקת והגיונית
אני בספק אם תהיה לה תשובה מספקת והגיונית
באותו הנושא: