2 תשובות
אויש תתעלמי אחיות זה דבר מעצבן.
את תמיד יכולה לעשות אצבע וללכת.
פשוט תגידי לה מה רע בעצם לבכות
אני בספק אם תהיה לה תשובה מספקת והגיונית