התחברות הרשמה

אחותי בכיינית עזרה דחוף!

טוב בואו נתחיל מהתחלה יש לי אחות תאומה ומאז שהייתי בת 5 התחלנו ללכת להתעמלות היא תמיד היתה יותר טובה ממני לא כזה הזיז לי רק יש לה בעיה היא פשוט בוכה כל הזמן והיא לא יכולה להתחרות כי אם היא מקום שני היא בוכה וזה נורא מביך אותי שהיא בוכה אחרי 4 שנים נוראיות פרשתי מההתעמלות ואחותי נשארה הלכתי לריקוד היה לי שם כיף ואהבתי שזה הקטע הייחודי שלי אחרי שלוש שנים בריקוד אחותי החליטה שהיא רוצה לנסות גם (ממש עצבן אותי) היא הלכה לנסות אקרודאנס שזה ריקוד עם תרגילים היא הלכה היום לאודישנים והיא התקבלה כל היום היא התעלמה ממני והיא בכתה בגלל "שלא יצא לה טוב" וכאילו מצפה לרחמים שלי היא גם התקבלה לכיתת מחוננים שאני לא הצלחתי ותמיד ככה צעד לפני אבל היא חיה בצמר גפן מתוק אנחנו בקניות היא בוכה בגלל שלקחתי את מה שהיא רצתה היא בוכה שאומרים לה לא היא כאילו בוכה כל הזמן וזה ממש מעצבן אותי ואני לא יודעת מה להגיד לה אם אני מדברת על זה או שהיא בוכה או שהיא מתעלמת
מקווה שיש לכם פתרון והייתי חייבת לפרוק את זה... סורי על המלא כתוב
26 ביולי 2019, 01:25
בכידמעותאחיםעצות    
2 תשובות
סליחה אבל היא נשמעת מעצבנת
אולי תגידי להורים שלך לדבר איתה על זה?
.
.Infinity
אממ תגידי להורים שידברו איתה וכאילו היא השמעת מעצבנת חחח
א
אנלאדעת
באותו הנושא:
הצילו! עזרה דחוף. אחותי בלעה חומר רעיל שהורג כינים מה לעשות דחוף אני מפחדת מה לעשות
יצאתי בכיינית רצח נכון?
אבא קרא לי בכיינית מטומטמת וצעק עלי לעוף להתקלח
עזרה דחוף! אחותי ממש מעריצה את נועה קירל
איך להפסיק להיות בכיינית?
אני פאקינג בכיינית!
חבר שלי נפרד ממני כי אני אחת בכיינית בוכה על כל ריב שלנו, למה זה?
אני בכיינית איך אני אמנע מדרמות ובכי השנה?
מה עונים ל ' זה כואב כי את בכיינית '?
אם אני אחייך, אהיה יפה יותר ואפסיק להיות כזאת בכיינית בנים יתחילו לשים לב אליי?
אני יודעת שזה נשמע בכייני ומטומטם ולא קשור,