אני לא רואה את עצמי כבכיינית אני פשוט אחת שממש רגישה ואני נפגעת מהדברים הכי קטנים במיוחד מהאנשים הכי קרובים אלי, ואז אני גם נהיית בן אדם סגור ופחות פתוחה עם אותו בן אדם שפגע בי (כולל הורים אחים חבר כולם!!) ומתייחסים אלי בחוסר סבלנות וזה גם ממש פוגע בי .. איך אני מסבירה לאותם אנשים את רמת הרגישות שלי ושזה לא נעים לי..?