5 תשובות
שואל השאלה:
absolutely right sir
אנונימית
אם זה לא מפריע לך בשום צורה וזאת מי שאת אז יאלה
מבינה אותך את פשוט כנראה דרמתית יותר מחברים שלך וזה מוזר להם תשארי מי שאת ואל תנסי לרצות אף אחד אחר
פשוט אל תתלונני יותר.
אנשים מחפשים להנות מהחיים יותר מהכל, להקיף את עצמם באווירה חיובית - כי גם ככה לא בדיוק פשוט לחיות בארץ המהממת והמטורללת שלנו. ככה שאם את מרבה להתלונן החברים שלך מתעייפים מזה, את מעכירה את האווירה והופכת אותה כנראה לא בכוונה ללא נעימה. הם מותשים מזה - ומבקשים לעצמם משהו יותר מעודד ונעים. תבדקי עם עצמך למה את כל כך מתלוננת ולא מרוצה, הםא מישהו מהמשפחה שלך כזה, האם את לא מאושרת ומה את יכולה לעשות כדי להיות מאושרת וחיובית יותר.הקיפי עצמך באנשים חיוביים ותתחילי לסגל לעצמך דרך אחרת לשוחח. אין שום דבר רע בלשחרר קצת קיטור פה ושם - אבל ברגע שזאת נהיית מגמה קבועה זה מתיש. אני סיננתי לשוש חברות כאלו לתמיד מהסגל חברים שלי - בעיקר בגלל שזה גזל ממני יותר מידי אנרגיות