2 תשובות
הכוונה למדינה בעלת חוקים שמגבילים את חלק מזכויות האדם והאזרח, במטרה להגן ולהבטיח את המשך קיומה של המדינה. מדינה נכנסת למצב זה כאשר יש סכנה לקיום המדינה או לאופיה הדמוקרטי.
אני חושב שזה אומר שימוש באמצעים לא דמוקרטים על מנת לשמור על הדמוקרטיה
אנונימי
באותו הנושא: