3 תשובות
זה טבעי הכל בסדר
אנונימית
גם אני
אני פשוט אבקש מהמורה להיות בכיתה בצפירה
אני פשוט אבקש מהמורה להיות בכיתה בצפירה
זה טבעי הכל טוב כולם בוכים בצפירה והכל בסדר אחרי הצפירה תשתי מים ותנסי להרגע
באותו הנושא: