3 תשובות
זה טבעי הכל בסדר
אנונימית
גם אני
אני פשוט אבקש מהמורה להיות בכיתה בצפירה
זה טבעי הכל טוב כולם בוכים בצפירה והכל בסדר אחרי הצפירה תשתי מים ותנסי להרגע