3 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת מכבדת!! פשוט אני רוצה לחשוב על משהו כדי לכבד אותם אני פשוט ממש מפגרת בקטע הזה ואני קיצר לא יודעת על מה לחשוב זה לא בקטע רע ברור שאני מכבדת
אני באמת מכבדת!! פשוט אני רוצה לחשוב על משהו כדי לכבד אותם אני פשוט ממש מפגרת בקטע הזה ואני קיצר לא יודעת על מה לחשוב זה לא בקטע רע ברור שאני מכבדת
אנונימית
תחשבי על זה שיש חיילים שלחמו וכן רצו להגן על המדינה ואפילו יש כאלה שלא רצו להגן על המדינה ונפלו
המדינה קיימת בזכות החיילים
המדינה קיימת בזכות החיילים
אנונימית
תחשבי למשל אם היה לך אח שנהרג או דוד או בן דוד, אם יש לך חברים שהם משפחה שכולה את יכולה לחשוב עליהם.
תחשבי שאנשים נהרגו בידי צבאות אוייב כדי להגן על המדינה וכדי שאת תוכלי לחיות פה בשקט :)
תחשבי שאנשים נהרגו בידי צבאות אוייב כדי להגן על המדינה וכדי שאת תוכלי לחיות פה בשקט :)
באותו הנושא: