5 תשובות
נראה כאילו את ממציאה תירוצים...
אם באמת היית רוצה להתכונן, את כבר היית מתכוננת...
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא תירוצים... אני חרשתי לתנך את חיי בקטע שכנראה התכוננתי הכי הרבה מכל הכיתה, אל תגידי לי תירוצים
אנונימית
נשמע ש"לסדר את הבית" זה תירוץ...
אנונימית
שואל השאלה:
זה יום שישי ואני גרה בבית בלי אמא ועם 2 אחים שרק מבלגנים ולא עוזרים...
אני מבשלת ומסדרת ושוטפת לבד
אנונימית
אה מצטערת בשבילך
תראי לאחים שלך מה זה
אנונימית