9 תשובות
כן
בעיקר אם זו הארוחה העיקרית שלך באותו יום
אממ זה דיי הרבה אבל תאכלי מה שבא לך וכמה שבא לך
קצת הרבה, אבל זה בסדר לאכול ככה מידי פעם
שואל השאלה:
אני אוכלת איזה 2000 2200 בערך קלוריות כל יום כבר איזה 3 חודשייפ, אבל אני עדיין רזה, תוך כמה זמן זה אמור להשפיע? אני איהיה שמנה? או שיש לי חילוף חומרים גובה פשוט?
אנונימית
אם המטרה שלך זה עלייה במשקל זה טוב.
שואל השאלה:
זה כבר לא המטרה שלי, הגעתי למשקל תקין
אז אני אשמין? אשמור על המשקל שלי?
אנונימית
בעיקרון זה די הרבה, את אכלת את זה לפי תפריט או סתם לכיף?
אנונימי
שואל השאלה:
לפי תפריט וגם לכיף
אנונימית
אם זה לפי תפריט מתזונאית כנראה שיש לזה סיבה, קשה להגיד בלי לדעת אבל כנראה שאין עם זה בעיה
אנונימי