54 תשובות
תקשיבי לאחותך
xm1
להבין מאיפה ההתנגדות שלה ולדבר איתה על זה
לדבר איתה ולהסביר לה שאת רוצה להתקרב לדת ושאת לא רוצה שזה יפגע לכם בקשר ולשאול אותה מה ככ מפריע לה .
בכל מקרה ממש עצוב שהיא ככה
אין מה לעשות. היא תראה איך את מתנהגת שחזרת בתשובה ואיזה מידות טובות יש לך והיא תרצה גם
תעשי רק מה שאת אוהבת למה לתת דין וחשבון לאחרים
תדברי איתה, תסבירי לה כמה הנושא חשוב לך ושמצד שני את לא רוצה שזה יפגע בקשר ביניכן... אני בטוחה שהיא גם לא תרצה שהקשר שלכן יתנתק
חחח באמת תקשיבי לאחותך היא נשמעת חכמה
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה ומה שנכון. עזבי דעות של אחרים.
אם תתרחקו, זו אשמתה. ומי שישלם על זה בעולם הבא זאת היא ולא את.
אנונימי
^למה לזלזל אבל? כל כך קשה לך לכבד את האמונה שלנו?
^אמרתי את הדעה שלי כמו שלך מותר לבטא את הדעה שלך
אם מישהו אומר דעה שונה משלך לא אומר שהוא מזלזל
אנונימית
תעשי בחכמה לאט ובטוח. אשמח לעזור
^^^^אוי נו באמת את יודעת שלא התכוונתי לדעה שלך. את לא חייבת להאמין וגם לא אכפת לי. אבל אל תקראי לזה בשמות כמו 'דמיוני' כי זה מזלזל ולא מכבד
זה די החלטה תשפיע לך ממש על החיים...
וזה גם דבר שאת צריכה לקחת די בעצמך בלי כזה להתחשב הסובבים אותך...כי וואלה זה החיים שלך..אם אתן קשורות כל כך היא תתמוך בך כזה...תנסי להסביר לה..אני די בטוחה שבסוף יהיה סבבה...כאילו אולי בהתחלה היא קצת לא תאהב והיה ריחוק אבל אתן אחיות בסוף אתן תחזרו...מקווה בשבילך שתצליחי למצוא את המקום שהכי מתאים לך..ותקבלי תמיכה מסובבים אותך.....
אין שום סיבה שתגידי לה, זה לא עניינה יותר מדי..

אנונימית אולי את אחותה של השואלת
לדעתי זה דמיוני
אתם חושבים שזה אמיתי ולדעתי הוא דמיוני אין שום סיבה שאני אצטרך לומר שזה אמיתי בשביל לשמח אתכם
אנונימית
ולדעתי מזלזל שאתם אומרים שאני אסבול אחרי המוות כי אני לא מאמינה בתנך הקדוש
אנונימית
תחזרי בתשובה זה שווה את זה חיים יותר מסודרים משל החילונים וזה חיים יותר מאושרים (סטטיסטית) ועוד סיבה נניח ואלוקים לא באמת קיים (הוא כן אבל בסדר...) מה ההפסד שלך לעומת הרווח שלך? אני אומר בתור דתי שהרווח הרבה יותר גדול
אהבתי שכולם מגיבים יפה, אבל אם זאת הייתה שאלה הפוכה כולם היו אומרים שזאת טעות ושהאל יכעס או דברים כאלה
פשוט מדהים
אנונימית
את צריכה לבחור... בינה לבין הדת. לדעתי זאת בחירה מאוד פשוטה. תחשבי גם עליהם לא רק על עצמך, תחשבי איזה צער את תגרמי להם, הם יכולים ממש להתאכזב וזאת המשפחה שלך... חבל שבשביל זה את תגרמי להם את זה. הם היו לצידך ועזרו לך בטוח בהרבה דברים, ככה את רוצה לגמול להם? תחשבי על זה טוב, אם את רוצה להעמיד אותם במצב הזה, זה יעציב אותם כנראה ויאכזב אותם, יכול להיות אפילו שהם יתביישו לצאת החוצה, תחשבי על זה. ממליץ לך לא לעשות את זה, אבל את זאת שצריכה לבחור.
אנונימי
מה את מצפה עם הכפייה שיש בארץ?^^
אנונימית
היא שואל מה לעשות ואנחנו מייעצים מה לעשות (:
אנונימית
אחותי הקטנה תמיד אומרת שאהבה עם תנאים זה בכלל לא אהבה והיא צודקת אם את מתנא את האהבה שלך אליה באמונה באלוהים אז את לא אוהבת אותה בכלל
איך בדיוק אנחנו כופים משהו


כל הקטע עם הכפייה הדתית על כל משהו שדתי אומר כבר הופך להיות מביך
שואל השאלה:
^^^^ אנונימי אני חוזרת התשובה כי הגעתי למסקנה שזו הדרך הנכונה לחיות. גם ככה אני והמשפחה לא ביחסים טובים מאוד.
אנונימית
שואלת השאלה כל הכבוד לך אם את צריכה עזרה אני אנסה לעזור לך(ואני מאמין שגם כל דתי אחר באתר חח)

בהצלחה!! (:
אני גם נגד הדת ואבא שלי חזר בתשובה והבנתי שלא משנה מה משפחה זו משפחה ואי אפשר לשנות את זה אני מאמינה שגם אחותך תבין את זה
!בבקשה! תנתקי איתם קשר
אנונימית
בהצלחה צדיקה
זה יהיה שווה את זה
אנונימי
את לא צריכה לנתק קשר מאף אחד בגלל זה שאת מתחזקת
לפי דעתי אם אחותך כל כך אוהבת אותך היא תיהיה איתך כל החיים ובכל המצבים שתיהיה...
אני יכולה להגיד לך שאמא שלי חזרה בתשובה והמשפחה שלי עדיין אוהבת אותה , גם אחים שלה וגם ההורים שלה( סבתא וסבתא שלי ודודים שלי) אוהבים אותה , ברור שיש את הבאסה שכולם נפגשים בשבת וזה ואת לא יכולה או שבפסח לא כשר הבית ואת תקועה, אבל זה עובר מבטיחה לך
אם אתן בקשר מספיק טוב
דבר כזה לא ישפיע (לפי דעתי)
תעשי מה ש*את* רוצה, בורא עולם ידאג לשאר
מצוין תתחזקי אשריך!!(:
ואל תמנעי את זה מעצמך בגלל אחותך אל תמנעי את זה בגלל אף אחד.
זה החיים שלך וכפי שרשמת את יודעת שזה האמת ואני מסכים איתך ומחזק אותך.
אם יש לך שאלות נוספות או כל דבר אחר בנושא התחזקות את יכולה לפנות אלי((:
תעשי רק מה שעושה לך טוב
וכן, תנסי לראות מה הגורם להתרחקות מהדת, אולי תביני
היא צריכה לכבד את ההחלטה שלך, את זו את והיא זו היא אתן לא אותו בן אדם ואתם לא צריכות להאמין באותה דרך. תדברי איתה, אני מקווה מאוד שהכל יהיה טוב בהצלחה:)
להחליט מה יותר חשוב לך
קרבת ה' או קרבת אחותך ובין היתר להתפלל הרבה מאוד לה' שאם זה טוב לך שהקרבה תשמר

בקיצור כשיש התלבטות עם מניע תורני חושבים מה למעלה היו אומרים לי לעשות ועל פי זה לפעול
אם תעשי את זה נכון, זה לא ירחיק ביניכם.
הכי חשוב, אל תנסי להחזיר גם אותה בתשובה. תגידי לה שאת אוהבת אותה בלי קשר לדעות שלכן
שואל השאלה:
חושבת שדתיים הם טיפשים

כזו גאוותנית היא
אנונימית
אם היא חושבת שדתיים הם טיפשים תלמדי תראי לה כמה הדעה מבוססת ותוכיחי לה שהיא אמת (אשמח לעזור לך גם בזה) ותראי לה כמה שהיא מדומיינת...
חיה בסרט... אני לא מבין על סמך מה היא חושבת את זה
שואל השאלה:
חחח אין עם מי לדבר
אנונימית
אם אחותך תתרחק ממך רק בגלל שחזרת בתשובה אז היא מביכה
תקשיבי לאחותך
אנונימי
שואל השאלה:
למה להקשיב לה?
אנונימית
אל תקשיבי למה שאומרים לך כאן לחזור לא לחזור בסופו של דבר תעשי מה שאת מרגישה ואם את מרגישה שאת רוצה לחזור בתשובה אז לכי על זה בלי לדפוק חשבון לאף אחד.
זו בחירה שלך ולא שלה, את יכולה לדבר איתה ולנסות להבין למה היא מתנגדת ואולי תצליחי לשנות את דעתה וגם אם לא, היא אחותך והיא לא תתרחק ממך רק בגלל האמונות שלך.
מאחלת לך בהצלחה!!!❤
תקשיב לאחותך
אנונימית
וואי האנונימית הזאת מעלה לי תסעיף, למה את הופכת כל דבר על עצמך לא דיברו על מה שאת מאמינה בו יהזויה,
ולשאלה, אני חושבת שבאמת כדאי לדבר עם אחותך וההורים, אני יצאתי בשאלה ובאמת זה לא היה קל עם ההורים שלי ורק אחרי הרבה זמן דיברנו על זה ופתרנו אתזה בצורה ששנינו נהיה מרוצים, בהצלחה
תעשי מה שבא לך, ברור שהייתי מעדיפה שאנשים לא ימשכו לכת ניוון השכל הזו אבל אני לא אעצור בעדך, ולאחותך גם אין מה למנוע ממך, אלה החיים שלך ואת צריכה להתמודד עם ההשלכות לא היא
אנונימית
תדברי איתה ותעשי מה שלדעתך יהיה הכי טוב בשבילך
אני מקווה שאת במינה שאלוקים (ברא אותך ונתן לך את הכל) יותר חשוב לך מאחותך.

מי שמתחבר לאחד שהוא כל יכול - לא יפסיד, זה בטוח.

מי שלא יעשה את רצון הברוא יתברך הוא יהי המסכן. ולא יתקבל התירוץ של המשפחה, כי "דברי הרב ודברי התלמיד: דברי מי שומעים?" ( קידושין מב ע"ב תמורה כה ע"א, סנהדרין כט ע"א).
מה איתך בסוף?
מה עשית?