14 תשובות
לדעתי לא
אם אתה מחפש דברים שיספקו אותך זה לא הכיוון
זה יותר מגביל אותך מהמציאות
אבל גורם לך להאמין שאתה אדם טוב יותר שהולך בדרך הישרה שכוח עליון הציב בפניך
בעזרת ה
שבת שלום
כן.
תעשה את זה לאט לאט,תתחיל בקטן ותעלה משם.
ברור שדדאי. זאת הדרך היחידה להימלט מהדין הקשה.
זה תלוי אך ורק בך אחי
אני יודע היום שכל העולם החילוני זה בלוף 1 גדול
לעומת זאת העולם הרוחני יתן לך מילוי קבוע לנשמה ו-שמחה אמיתית
כן :)
אם זה מה שישמח אותך אז בכיף..
בוודאי כל הכבוד לך זה לא הרבה בדור שלנו לצערי..מציע שתעשה מה שאני עשיתי לקיים מצוות בהדרגה למשל תלך לתפילה בשישי בערב ואחרי זה תתקדם גם ללהניח תפילין לאט לאט אמרו רבנים שלא תיפול ותעשה את כל המצוות ישירות בבת אחת כי זה יכול לגרום לנפילה,אשריך.
זו החלטה שלך, אם אתה רוצה, תחזור.
צודק לגמרי לפי דעתי
אנונימי
תתחיל בלימוד ולא בקיום מצוות. חפש באינטרנט את ערוץ מאיר
ברור שכן אם אתה שואל אם זה שווה אז כן ברור אבל אני לא ממליצה לעשות מעבר חד זה הורס תנסה לאט לאט ואם תחליט שכן אז תעשה עוד צעד וככה עד שתגיע ליעד
שואל השאלה:
פשוט ברחוב החילוני אין כבר מה להציע הכל רדוד צריך משהו רוחני לחיים ותודה על התמיכה
אנונימי
אשריך שהגעת למסקנה הזו.. זו מסקנה עמוקה להגיע אליה.
בעז"ה בוודאי שאמליץ לך להתקרב ליהדות ולקב"ה. בהצלחה רבה