20 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם זה קשור, אבל לאחרונה (כמעט שבועיים כבר) אני לא מרגישה כיאלו אני ישנה, כיאלו אני כן יישנה, אבל כיאלו יש לי חלומות מוזרים שכל הזמן מתחליפם וכאיל ובתוך החלום אנ ימרגישה כל הזמן כאילו יש משהו שמציק לי ומפריע לי...
וכשאנ יקמה אני לא מרגישה כיאלו ישנתי, אנ ימרגישה כיאל וכל הלילה דאגתי...
וכיאלו גם יש לי כל כך הרבה חלומות, שמתחלפים כל כך הרבהה, והם כל כך הזויים...
ויש פעמים שאנ ינזכתר בדברים אסל אני לא זוכרת מתי שמעתי מישהו אומר יל אותם, ואז אנ יכבר לא בטוחה אם זה היה חלום, או באמת שמעתי איפושהו ואנ ילא זוכרת...
יכול להיות שזה מהרבה סרטים?
אומר דעה כי זה נשמע הזייתי קצת
אבל תבדקי את זה
יש לך שכנים במקרה? יכול להיות שאחד מהם שמע את המוזיקה הזאת שהעירה אותך
שואל השאלה:
נכון זה נשמע שאני זוה את זה, אבל אין סיכוי,..
הפעם הראושנה שראיתי הבזק לבן היה לפני שלוש שנים, ומאז ראיתי את זה כבר הרבה פעמים.
ונגיד שאת ההבזקים הלבנים האלה אנ ימדמיינת, אין סיכוי שאת המוזיקה שבגללה התעוררתי הזיתי!
אין סיכוי, איני ממש קפצתי מהמיטה מבהלה, אין מצב שהזיתי את זה.
ואיך לחקור את זה?
שואל השאלה:
לא, כי אני הרגשתי אותה ממש חזק! ממש לידי, כמעט כיאל והיא הייתה בראש שלי, וזה היה בדיוק שתי שניות.
ואנ יגרה במושב ששקט מאוד, וגם אם נגיד שאחד השכנים היה שומע מוזיקה, אין מצב שהייתי שומנעת את זה ככה חזק
שמעי זה נשמע כמו הזיות, לא יודעת מה ציפית שנגיד שאת מכשפה?
שואל השאלה:
לא.
בגלל זה כתבתח, כי אין לי מושג מה לעשות.
תקשיבו בהתחהל חשבתי שעאני מדמיינתף, אבל זה ממשיך, וזה נהיה רק יותר ויותר מוזר...
שואל השאלה:
כאילו ואם הזיתי את זה...
לא נשמע לי הגיני שאתעורר ממשהו שלא באמת שמעתי
אני מאמינה לך שאת רואה ושומעת את הדברים האלו, קודם כל את מוזמנת לדבר איתי ודבר שני, אולי תדברי עם מישהו? תנסי להבין מה זה הדבר הזה ואולי יש לזה מסר
זה כל הקטע של הזיות אתה מדמיין דברים, גם קולות. אבל אני די בטוחה שהכל טוב זה כנראה פסיכולוגי כי רצית שיהיה לך מעניין
שואל השאלה:
חח עם מי?
ההורים שלי לא יאמינו לי, הלכתי לפסיכולוגית, לא סיפרתי לה עלזה, סיפרתי לה על דברי םאחרים והאי הסכתלה עלי כיאלו אני ילדה עם בעיות, היא לא ייעצה לי מה לעשות בכלל.
ואחרי זה הלכה ואמר הלאמא שלי שאני בדיכאון!..
באיצקור לא חוזרת אליה...
וכל מבוגר שאספר לו את זה יחשוב שאני סתם ממציאה או מדמיינת, ואנ יכבר כמעט בטוחה שלא...
שואל השאלה:
אבל זה קורה לי דווק אמתי שאני הכי לא חושבת על זה, דווקא מתי שאני עושה דברים אחרים.
נגיד בפעםהראשונה שראיתי את ההבז הלבן, אנ יהלכתי עם חברה שלי עברחוב וה היה ביתה ה' ובכלל לא חשבתי על הדברים האלה, בדיוק חזרנו מפצירייה והיה לנו ממש כיף.
אני הייתי יותר קטנה, ממש לא חשבתי על הדברים האלה.
אבל ככל שהזמן עבר זה מעניין אותי כי אני רוצה להבין מה זה
שואל השאלה:
מה אתם חושבים שזה???
שואל השאלה:
סאמת לאף אחד אין תשובות?
שואל השאלה:
לא.
ממש לא.
ואני לא מדמיינת את זה, בהתחלה חשבתי שכן, אבל עכשחו אני קולטת שאין מצב.
כי לפני שלוש שנים כשהלכתי עם חברה שלי ברחוב, בכלל לא חשבתי על זה, אני פשוט דיברצי איתה ופאתום ראיתי את זה בזווית העין.
ולפני חודשיים אני חושבת שזה היה, כשהאכלתי את הכלבה שלי אני בכלל לא חשבתי על זה, ואז ראיתי הבזק לבן ממש ממש חזק.
שואל השאלה:
מה?
הייתי פעם אצל פסיכולןגית וכמו שכב רכתבתי, היא התייחסה אלי כמו אל ילדה עם בעיות, ולא נתנה לי שום עיצה! ואחרי זה מה? אחרי ארבעה מפגשים הלכה ואמרה לאמא שלי שאני בדיכאון.
וזה לא קשור לבעיה גופנית, בדקתי בגוגל, שלפעמעם (לעיתים נדירות) אם רואים לבן בעיניים אז סימן ליאבוד הראייה, מה שלא הגיוני כי אני וראה את זה כבר שלוש שנים מה שאומר שאני אמורה להיות כבר עיוות עכשיו.
ומה זה ניורולג?

בלי שום קשר כל בן אדם מבוגר שאספר לו את זה יחשוב שאני הוזה, או יגיד לי שאני מדמיינת
שואל השאלה:
מה? לא
אני לא רואה צורות ברורות או חפצים.
אני רואה/שומעת רק את מה שכתבתי למעלה.
ואני אומרת שוב, זאת לא בעיה רפואית, וגם לא נפשית.
אני לא יודעת מה זה, אבל אני יודעת שזה בוודאות לא אלה
שואל השאלה:
כי אם זה היה משהו שאני הוזה מרוב שאני רוצה שבעצם ייקרו לי דברים מעניינים.
אז למה זה קורה לי דווקא מתי שאני הכי מצפה שזה לא ייקרה.
והפעם הראושנה שזה קרה לי, בכלל לא חשבתי על הדברים האלה, בכלל היה לי ממש כייף והייתי עם חברה שלי.
ואז ראיתי את זה, ושאלתי את חברה שלי אפ היא ראתה את זה והיא אמרה שלא, אז שיערתי שסתם דמיינתי.
אבל מאז, זה קרה לי שוב ושוב, דווקא מתי שאני כבר לא מצפה שה ייקרה
שואל השאלה:
והפעם שהתעוררתי מהרעש הזה, אין מצב שהזיתי את זה.
כי זה היה ממש חזק וממש נבהלתי, כאילו ממש קפצתי מבהלה.
ולא שמעתי על אנשיפ שהוזיפ רעשים חזקים שמעיריפ אותם
שואל השאלה:
זה העניין, שאני אומרת לך שרוב הסיכויים רופא יגיד שהכל בסדר.
כי כמו שאמרתי שאני לא חושבת שזה משהו פיזי