התחברות
הרשמה
אם הוא זה שכתב שהוא הולך לישון וכתב לילה טוב ואז אני כתבתי, וקודם אני זאת שכתבתי לו בוקר טוב אתמול אבל
גם הוא כתב לי כמה פעמים פעם בוקר טוב ראשון מזמן יותר. מי צריך לכתוב בוקר טוב היום?
2 באפריל 2020, 16:13
כתיבה
3 תשובות
זה לא משנה מי צריך ליכתוב ראשון העיקר הכוונה
~
~lliell~
זה לא משנה מי
תכתבי את
-
-לור-
זה לא משנה בכלל
A
Always here for everyone:)
באותו הנושא:
יש מישהו שאני מתכתבת איתו ואתמול השיחה נגמרה בזה שהוא כתב שהוא הולך לישון וכתבתי לו לילה טוב,המשך..
חבר שלי לא שלח לי היום כלום וסינן אותי אתמול בלילה וכתב לי בוקר טוב יבש..
אתמול בלילה נפרדתי מחבר שלי בוואצפ והוא כתב לי לילה טוב יבש כזה והבנתי שהוא עצבני.
נואש שדיברנו אתמול בלילה בווצאפ, ולבסוף הוא כתב לי אני הולך לישון, דברי איתי מחר. כתבתי לילה טוב וגם הוא ואז בבוקר
יש כאן עוד מישהו שלפני שהוא הולך לישון הוא שומע שירים באוזניות כל לילה?
ראיתי עכשיו כתבה שהפחידה אותי ואני נכנסת לישון מה הסיכוי שאני אחלום על זה?
היי יש איזה מישהו שהתכתבתי איתו רבע שעה והוא כתב לי לילה טוב ושהוא הולך לישון והוא עדיין מחובר אז....המשך בפירוט
נפרדנו אתמול בלילה והוא העלה תמונה לאינסטגרם וכתב אחלה יום באמת לא אכפת לו מימני ??
דיברנו אתמול והוא הלך לישון כתבתי לו לילה טוב אחרי שהוא כתב לי הוא לא ראה ועד עכשיו הוא לא רשם לי כלום אפילו לא ראה
הוא כתב לי שהוא הלך לישון והוא לא הלך לישון הוא מחובר, קצת נעלבתי
לילה טוב. הולכים לישון או עושים לילה לבן?