8 תשובות
אני חושב שזה קצת מסוכן ...
לנסות דרכים אחרות
לנסות דרכים אחרות
אל תפגשי
והוא גר במרכז מה תסעי שעות בשבילו
והוא גר במרכז מה תסעי שעות בשבילו
תחכי עוד קצת תראי אם זה רציני וספרי לאמא שלל את כל הסיפור ואולי תלכי גם עם חברה שחר תדאג...
למה שהוא לא יבוא אלייך?
לא ממליצה לך להיפגש איתו כי את לא מכירה אותו באמת ואין לדעת..
ואם הוא מתעקש להיפגש אז תחסמי אותו בבקשה כי אני לא רוצה שיקרה לך משהו, בסדר?❤
ואם הוא מתעקש להיפגש אז תחסמי אותו בבקשה כי אני לא רוצה שיקרה לך משהו, בסדר?❤
שואל השאלה:
אני לא מפחדת שהקרה לי משהו
אני לא מפחדת שהקרה לי משהו
אנונימית
שואל השאלה:
וגם.... אני פשוט חושבת שהוא ממש מתוקי אוף
וגם.... אני פשוט חושבת שהוא ממש מתוקי אוף
אנונימית
תחכי עוד זמן ואז תביני אם זה אמיתי ממליצה לך לדבר איתו גם בטלפון (בשיחות) ולא רק בהתכתבות... הגיוני שאמא שלך לא תסכים לך כי זה לא אחראי ואם בכל זאת תסעי לשם תסעי עם מישהי/ו שיהיו איתך ולא תיהיה לבד.
באותו הנושא: