3 תשובות
אל מסוגלת! כאב קטן וזהוו תעברי את זה אמינה בך
אל תשטפי. זה יהיה גרוע יותר.תשימי מהר משחה נגד כוויות שלא תהיה לך צלקת
שואל השאלה:
יואו, אני קראתי באינטרנט באתר של רופאים!
כתוב שכן לשטוף במים אבל לא לשים קרח...
הכוויה ישנה לפני שבועיים והיא הפכה לפצע רגיל ועכשיו זה התקלף לי בטעות ויורד לי דם...
ניראלי כדאי שאשטוף את זה
אנונימית