3 תשובות
אחרהצ
לא חושבת שיש משהו שמוריד יותר או פחות צריך לאכול לפני בין כו וכו אבל גם לוודאות שחכית מספיק זמן לפני אם את עושה בבוקר תאכלי רק פחמימה לפני ותאכלי שעה בערך לפני אם אחרי צהריים עדיף 4 שעות בערך אחרי לעשות...
תעשי בבוקר עדיף לפני שאכלת
זה לא בהכרח ישרוף יותר אבל יהיה לך יותר אנרגיה לעשות קצת יותר על בטן ריקה
ועדיף לסיים עם האירובי כמה שיותר מוקדם בכללי
זה לא בהכרח ישרוף יותר אבל יהיה לך יותר אנרגיה לעשות קצת יותר על בטן ריקה
ועדיף לסיים עם האירובי כמה שיותר מוקדם בכללי
באותו הנושא: