92 תשובות
זה באמת עצוב ממש
אני מדברת עם אנשים בטלפון
אין העולם השתגע
איפשר לעבור ברחוב מבלי 877666788 עיניים של גברים חרמנים עלייך
רוב הפעמיים אני מתעסקת בטלפון ומתעלמת
או שמרגישה ממש סכנה מדברת עם מישהו בטלפון
מתקשרת לחבר הכי טוב שלי
אני מדברת בטלפון עם אמא או חברה
ולפעמים אני עושה יענו אני מדברת עם מישהו
אבל מדברת לעצמי

בדרכ בתכלס אני לא נוטה להסתובב לבד מהפחד
תקראו את מה שכל אחת כותבת


זה פשוט עצוב
לגברים אין רסן
המון מהם לא כולם
רואים בחורה ובא להם
יאלה אני לא שואל אני אגע בך
זה מתחיל בקטן
בזה שבוגדים במישהי כי היא לא שכבה איתם והם חייבים למלא את החסר כמו חיות

אחר כך בא להם עוד ובבית אמרו לא אז הם מחליטים להוציא את זה בהמשך
אס קצת מסתכלים על חזה
ואז מעירים הערות גסות
ואז נוגעים
ואז כבר מפסיקים לחשוב ואונסים
חחח 'לפחד ברחוב'
אנונימי
להתקשר למישהו
ולהיות שמחה עם העובדה שאני יודעת להעיף סטירה או אגרוף מאוד חזק
מה מצחיק? מגיע הערב מפחיד לצאת
לא חסר מקרי אונס ושיכורים
תאמין לי לא מאחלת לך לחיות בפחד כזה
אם אני לא טועה כן? בדרך כלל במים לא נאנסים יש מקרים אבל בדרך כלל זה נשים


הוכחתי לך מר אנונימי
3 מכל 100 נשים תעבור אונס בתחנת דלק/רחוב/מקום ציבורי במהלך חייה
סיכוי יותר גבוה שיפגע בי ברק
אנונימי
אויש רואים שאתה גבר מה אני מצפה

הרצח והאונס והטרדות מיניות בנשים קורה המון אולי תפתח את העיניים ותוכל לראות
אני דופקת ריצה לבית או שאני מדברת עם מישהי בטלפון :)))
אני לא מכיר אשה אחת שעברה אונס במהלך חייה
זה פשוט שטות
אנונימי
זה שאתה לא מכיר לא אומר
וואו אנונימי אתה מביא לי עצבים, בבקשה תסתום זה שאתה לא מכיר לא אומר שאין אנסים ומטרידים שמסתובבים להם חופשי ברחוב וממשיכים לעשות את מה שהם עושים אז אשוש.
אנונימי אתה חתיכת מטומטם בחיי
שואל השאלה:
היי אנונימי, אחת מתוך אחת תעבור או עברה בחייה הטרדה מינית מכל סוג.
3 מתוך 100 נשים תעבור אונס, זה בכלל לא נתון נכון ואני לא יודעת האמת מאיפה הבאת אותו.
אני, חברה שלי, עוד חברה שלי, עוד חברה שלי, עוד חברה שלי, עוד חברה שלי וכך הלאה והלאה עברו הטרדה מינית כלשהי.
אז בבקשה לבדוק לפני :)
אנונימית
זה באמת כלכך הרגשה מפחידה
אני תמיד חייבת לעשות כאילו אני מדברת בטלפון כי אני מפחדת מכל מכונית שרק עוצרת לידי
עזבו הוא חי בארץ לעולם לא אין לו כבוד לנשים
88% ממקרי האונס מבוצעים ע"י אדם מוכר לנפגע
יש סיכוי גבוה פי 4 שתעברי אונס קשה ע"י אביך
היום כל דבר נהיה 'הטרדה מינית'; אפילו בלי מגע, אולי סתם איזה חרמן ברשת שמטריד בנות כי משעמם לו
ראיתי כאלה שמטרידים גם גברים
זה לא נעים, ולא נורא
אנונימי
תגיד לי חיים איך תרגיש כשמישהו או מישהי תביא לך סטירה לתחת? אע? ואז תשאיר את היד שלה שם ותתחיל למשש לך אותו? אני מניחה שאין לך חזה אבל אם היה לך תדמיין איך זה מרגיש כשמישהו אחר נועץ בו את העיניים שלו ואם אתה מבקש שהוא יפסיק חה בחלום העשירי הוא יפסיק
יש לי כבוד לכל אדם בעולם; בלי קשר אם הוא אשה או גבר
אני לא אפרוס לך שטיח אדום בגלל שאת נקבה
אנונימי
'תיחנקו' - חבל, זה 3 אמינות
נאמן סיפר לי שאת פעילה באתר
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
איך זה שכל אישה מכירה אישה שעברה הטרדה\פגיעה מינית אבל לא כל גבר מכיר גבר שהטריד\פגע מינית?
אני מבינה שאתה גבר ולא מכיר במה שאנחנו עוברות אבל אם אנחנו טוענות שזה נכון, תאמין לנו :)
אנונימית
שאני בעצמי עברתי פעמיים הטרדה אתה יודע?
לא
פעם ניצלו את זה שאני קטנה ותמימה
ופעם ניסו להפשיט אותי ברחוב
דבר ראשון, לכל דבר קוראים פגיעה מינית
אני מדבר על אונס וכ'ו
ואם מישהו פגע בה מינית - זה כנראה אבא שלה (נתונים רשמיים)
אנונימי
מה קשור אבא פשוט תפסיק לנסות לצאת חכם כי לא הולך לך בסדר?
יש כל כך הרבה פדופלים ואתה מכיר את בני סלע? אנס
יש עוד הרבה כמוהו
כולנו עברנו דברים בחיים
אתן מחצינות כל מכה בזרת שאתן מקבלות
אנונימי
כמה בני סלע את מכירה ?
שמעת עליו חוץ מוויקיפדייה ?
אנונימי
אויש מה קרה נעלבת ?
לך לך תבכה בשקט
פשוט תחסוך בקצב הזה עם הכבוד שלך לנשים לא ממש תמצא אישה
שואל השאלה:
אנונימי, עצוב לי שאתה ממעיט מהערך של אונס והטרדות מיניות.
זה צלקת נפשית לכל החיים
אני יכולה לומר לך שלא היה לי עדיין שום מערכת יחסים בריאה בחיים שלי ואני בת 23, עברתי לא מעט הטרדות מיניות ואונס.
אנונימית
אני פה אם את צריכה אהובה ❤ אני גם בת 23 אז אם בא לך לדבר או משהו אני פה
יואו אבל אתה לא מכיר את ההרגשה אתה לא יודע איך זה, ולא זה לא מצחיק בעליל למה כל יום אני צריכה לרוץ לבית מפאקינג פחד שמישהו יאנוס אותי? אע?
לכי תדווחי עליי בתיבה
אנונימי
אני יכול גם להגיד שאני צריך שוקולד ברזילאי כדי לנשום
- אין קשר בין זה לבין המציאות
אנונימי
די די חסר חיים
תעבור את מה שהרבה נשים עוברות ותבין
עצם זה שגברים מדברים על כמה אנחנו סקסיות ומסתכלים על הגוף שלנו כמו חיות זה הטרדה אתה בטח מהאלה
לך לך עשה טובה גבר חסר כבוד אני רואה איזה מסכנה תהיה חברה שלך
אשכרה חושב שאנחנו ממציאות
תעבור חצי ממה שאנחנו עוברות בגלל שאנחנו נשים ואז תדבר
לא המעטתי בערכו של מעשה כמו אונס
כן ב'הטרדה מינית' ראיתי גברים שעברו תלייה בכיכר הטלויזייה בגלל איזה מילה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי,
אני באמת לא מבינה למה אתה מזלזל בזה שנשים מפחדות ללכת ברחוב?
זו עובדה, הן מפחדות.
מה יש להתווכח עם זה ועוד לזלזל בזה?
אוקיי, אתה לא אישה.
אתה גבר, אתה כנראה לא חווה הטרדות מיניות או אונס. זה לא אומר שאתה צריך לזלזל בזה.
אם אני לא אתיופית ואני אראה גזענות כלפי אתיופים זה אומר שאני אמורה לזלזל בזה?
קצת אמפתיה.
אנונימית
שואל השאלה:
אם גבר יזרוק לי מילה שהיא גורמת לי להרגיש חוסר נוחות עם הגוף שלי זה אומר שהוא פעל בצורה לא נכונה.
אנונימית
אני מכבד נשים חשובות (בנות משפחה, דמויות שאני מעריך, נשים שאני אתן בקשר וכ'ו)
לא, אני לא בהמה, אפילו אין לי אינסטגרם, או טיקטוק;
ולא, רוב הנשים, עוברות הרבה פחות מגבר ממוצע, אתן פשוט בוכות על כל שטות
אנונימי
הסיכוי שלך להאנס ברחוב, הוא בדיוק כמו הסיכוי שלי
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא לכבד את כל הנשים?
וחוץ מזה מה זאת אומרת רוב הנשים עוברות הרבה פחות מגבר ממוצע? אשמח שתסביר.
אנונימית
שואל השאלה:
הסיכוי שלך להאנס ברחוב הוא ממש לא כמו הסיכוי שלך.
גבר שהוא שתה או שיש לו איזשהי בעיה בראש יאנוס גבר או יאנוס אישה בהנחה שהוא סטרייט?
אנונימית
אני מכיר נשים שעוברות חיים קשים גם בלי אונס
תפסיקו לדחוף אונס לכל שיחה
אנונימי
שואל השאלה:
אישה שעברה אונס, אסור לה לדבר על זה?
אנונימית
תלוי מה המניע לאונס, יכול להיות שהוא יאנוס גבר (יש כמה טענות לסיבות לאונס, ראי ויקיפדייה)
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי ואם אני אגיד לך שזה מוכח ססטיסטית שיש יותר סיכוי שאישה תעבור אונס מגבר?
אנונימית
למה כן לכבד את כל הנשים?
ממתי זה שמישהי אישה אומר שמגיע לה כבוד ?
כל הנשים טובות?
שואל השאלה:
"מחקרים מישראל ומהעולם המערבי מצביעים על כך שאחת מבין שלוש נשים תעבור תקיפה מינית במהלך חייה, ... תופעה המעמיקה את הטראומה ומקטינה את סיכויי ההחלמה שלהן "
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא לכבד את כל בני האדם?
אנונימית
אני אגיד לך מה לא מוכח סטטיסטית , שאחת מתוך אחת תעבוד הטרדה מינית
אבא שלי עובד, וסובל הרבה יותר מאמא שלי
וכן רוב הנשים שאני מכיר
יש נשים שמחליטות להיות חזקות וכ'ו; אני מכיר אחת
אני ראיתי גברים - שנשים ממרות להם את החיים, לא מכיר נשים כאלה
אנונימי
את מודעת לכך ש"בני האדם" כולל סוגי אנשים כמו רוצחים,אנסים,מטרידנים,גנבים וכ'ו ?
את רוצה גם להם לתת כבוד? גם הם בני אדם .
נתעלם שנייה מדברים שהם עבירה פלילית,כל בן אדם הוא בן אדם טוב? עובדתית לא.
שואל השאלה:
"93% מהנפגעות הן נשים- 1 מתוך 3 נשים עוברות תקיפה מינית במהלך חייה"
אנונימית
88% אונס ע"י אדם מוכר
וגם לגברים יש סיכוי לא רע להאנס
קשה לי לכבד אנשים עם יותר מדיי רחמים עצמיים (לרוב נשים)
אנונימי
זה שאישה פוחדת לא אומר שהיא חלשה ומסכנה
תקיפה מינית זה לא בכרח אונס
עדי המאמי, את אומרת את זה כאילו הוא אישית עושה את זה
אויש אתה גבר של שנות השישים נשים הן רכרוכיות

העברנו כמה שנים תפתח עיניים
היא שאלה מי מפחדת ללכת ברחוב איך לעזאזל הפכת אותנו למסכנות הא?
. וואלה העולם מפחיד אז כן אנחנו פוחדות יש לנו הרבה סיבות לפחד בחושך
שואל השאלה:
1
אנונימית
אנונימית
שואל השאלה:
3
אנונימית
אנונימית
אנונימית
אנונימית
אני אישית בחור מכובד, אז לא אצפור/אשרוק
יש מינים שעדיין לא הגיעו לרמה ההתפתחותית אבולציונית שלי
אבל אני גם לא אצא עם אחת שצופרים/שורקים לה
הרי לא לחנם הלך זרזיר אצל עורב
ולא אצא עם קופה שלא יודעת להתלבש
אנונימי
שואל השאלה:
7
אנונימית
שואל השאלה:
8
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
יש אנסים, רוצחים, גנבים, ומפירי צו בריאות העם
מה הנקודה ?
אנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
בדר"כ אחת שצופרים לה, לא מתלבשת כמו הרבנית קוק
או שזה שכונת פשע, ואני מחפש בנות יותר על רמה
אנונימי
שואל השאלה:
.
אנונימית
אנונימית
שואל השאלה:
https://www.ynet.co.il/news/article/hkn4bbmuv
אנונימית
שואל השאלה:
.
אנונימית
אנונימית
אנחנו מודעים לזה שקיימים אנסים
אבל זה לא דבר שבשגרה, עובדה שזה מגיע לחדשות
ושיש מערכת אכיפת חוק
אנונימי
אנונימית
אנונימית
אני פשוט יכול לרשום 'אונס' בגוגל (כ-2,200,000 תוצאות (0.59 שניות))
וגם 'רצח' (כ-5,170,000 תוצאות (0.73 שניות))
אנונימי
לא הבנתי מה הפואנטה בלשלוח מלא קישורים לכתבול על אונב
בדרך כלל ידידים שלי מלווים אותי
אבל אם לא אז בטלפון
וחשבתי לקנות ספריי פלפל
אני משתדלת לדבר עם מישהו בטלפון תוך כדי (חברה, אמא, משפחה..)
ופשוט הולכת מהר ומעבירה לעצמי בראש איזה שיר שאני אוהבת או זיכרון טוב שיעסיק אותי ויקח אותי קצת מהמציאות הזאת, מצאתי שזה נורא עוזר לי שווה לך לנסות
לפעמים גם אני סופרת את הצעדים שלי זה גם משהו שמעסיק אותי מהמצב ואני מרכזת בלספור את הצעדים
וגם מעבירה כזה בראש נגיד מה אני אעשה כשאני אגיע הבייתה/למקום שאני הולכת אליו, אני מתכננת הכל בראש וחושבת על שברים אחרים בעיקר, זה מה שעוזר לי, כמובן זה לא עכשיו יציל אותי מאיזה אנסים שיכולים לקפוץ עליי ברחוב אבל זה כן משהו שיכול להעביר לי את הזמן מהר ולהעביר חלק מהמחשבות של "מה אם.."
זה ממש עצוב שזו המציאות ושהשאלה הזו באמת רלוונטית לכל בת
^יש איזה אבא אחד שפיצץ את הילד שלו מכות, ונתן לו ימים שלמים לצום כאשר הוא מנודה משאר המשפחה
בזמן שהוא התעלל בו מינית
אנשים חולים ישנם, ותמיד יהיו
אנונימי
^יש איזה אבא אחד שפיצץ את הילד שלו מכות, ונתן לו ימים שלמים לצום כאשר הוא מנודה משאר המשפחה
בזמן שהוא התעלל בו מינית
אנשים חולים ישנם, ותמיד יהיו
אנונימי