התחברות
הרשמה
למה כל פעם שאנחנו עצובים/ מובכים אנחנו מורידים את הראש למטה?
מה יש לנו לחפש שם?
25 באפריל 2020, 17:18
מבטים
מצב רוח
עצב
ביישנות
לילה של מחשבות
3 תשובות
אנחנו מפחדים להסתכל ישירות כשזה קורה חח
_
_candy_girl
לא להישיר מבט
l
look up
בגלל שאנחנו לפעמים חשים סוג של בושה.
נ
נגמר
באותו הנושא:
יש לי ידיד שאנחנו לא מתחבקים וממש באלי לחבק אותו אבל אני מפחדת מהתגובה שלו שאולי בגלל חיבוק ניהיה מובכים ולא נדבר וגם..
איך זה הגיוני שאנחנו אשכרה עצובים ועוד 10-11 שעות אנחנו אמורים לשמוח
למה אנחנו בוכים כשאנחנו עצובים?
למה שאנחנו רואים\פוגעים חתול\כלב פגועים או מתים איפשהו אנחנו עצובים ומנסים לעזור, אבל כשרואים חיה קטנה\פיצית זה לא קורה?
אומרים שאנחנו במאה ה-21, אבל אנחנו בשנת 2011, אנחנו לא צריכים להיות במאה ה-20?
שאלות רק של 4 בבוקר - מה אם כשאנחנו ערים אנחנו חולמים וכשאנחנו חולמים אנחנו ערים???
למה צריך לכבס את המגבת אחרי שאנחנו מתקלחים אם אנחנו מתגנבים בה כשאנחנו נקיים?
למה כשאנחנו עצובים אנחנו בוכים?
למה אנחנו בוכים שאנחנו עצובים?
למה אנחנו בוכים? כ שאנחנו עצובים, כועסים או מתוסכלים?
למה אנחנו בוכים כשאנחנו עצובים?