4 תשובות
כי יש אנשים רעים בעולם?
אתן לא.
מדובר במקרים נדירים, רוב הגברים הם לא אנסים. הסרטונים שאת רואה ברשת החברתית ממש לא משקפים את המציאות.
כי לא חסרים גברים שלא מסוגלים לשלוט בעצמם שמסתובבים חופשיים ברחובות?

^זה לא בהכרח אונס, יש גם הטרדות מיניות..
ואני מכירה כל כך הרבה בנות שנאנסו או כמעט נאנסו ככה שזה לא כזה נדיר כמו שנראה לך
כי אנחנו חיות במציאות עצובה שלא ממש משתנה והפסקנו להיות נאיביות ותמימות.