אנחנו ידידים כבר 3 חודשים , הכרנו בדרך מוזרה(סיפור ארוך)... וזה די מרגיש לי שאנחנו ידידים כדי להפוך להיות בסופו של דבר חברים כאילו אנחנו שנינו רוצים להיות זוג. יש תקופות שאנחנו יותר מדברים ויש תקופות שיש שקט מוחלט. ראיתי אותו רק פעם בחיים שלי אבל לא כשהיינו ידידים ואנחנו מנסים לקבוע לצאת או משהו אבל או שזה לא יוצא או שהוא פתאום נבהל או מפחד ממשהו אין לי שמץ.. או שאני מתחילה תשיחה בהיי מה קורה בווטצאפ או שהוא רושם לי "לאן נעלמת?" או מגיב על סטורי התגעגעתי ויש רגעים שלפעמים הוא פתאום מסנן או שהוא עושה דווקא ואני כאילו לא מבינה אם אנחנו מדברים אז למה הוא פתאום מתרחק?מסנן? למה זה ככה? בסופו של דבר אני אראה אותו כי שנה הבאה אני איתו בבית ספר או שאני אראה אותו ביום הולדת אבל אני כאילו לא מבינה מה הולך לבנים האלה בראש.. רושם לי שהוא מתגעגע, לאן נעלמתי, שאני יפה ובלבלה ואז מסנןן כאילוד י זה מכניס אותי לעצבים.