7 תשובות
תזכרי את מהממת לא משנה באיזה משקל את וזה רק תקופה!
תסבירי לאמא שלך שקשה לך,אני דיי בטוחה שהיא תעזור
תסבירי לאמא שלך שקשה לך,אני דיי בטוחה שהיא תעזור
היי
אני ממש מבינה אותך עליתי בקורונה בסביבות ה20 קילו יש מצב קצת יותר (הפרעות אכילה וכו וכו)
זה קשה אני יודעת אבל תזכרי שמי שאוהב אותך יאהב אותך תמיד ומשקל זה משהו שתמיד אפשר לשנות (בדרך בריאה כמובן) והכל יהיה בסדר אני מבטיחה !
אני ממש מבינה אותך עליתי בקורונה בסביבות ה20 קילו יש מצב קצת יותר (הפרעות אכילה וכו וכו)
זה קשה אני יודעת אבל תזכרי שמי שאוהב אותך יאהב אותך תמיד ומשקל זה משהו שתמיד אפשר לשנות (בדרך בריאה כמובן) והכל יהיה בסדר אני מבטיחה !
אנונימית
כנל כל חודש אני עולה 3/4 קילו הכי חרא לי בעולם
שואל השאלה:
כן אני תמיד אומרת לעצמי שזה רק תקופה ושאני ארד את מה שעליתי אבל אני בת 17 אני לא ילדה קטנה ומאוד מודעת לעצמי ואמרתי לאמא שלי שתפסיק והיא לא מעירה אבל היא מסתכלת ואני מגיעה למצב שאני מחביאה אוכל וכבר הבטחון שלי בריצפה ואני כבר בדיכאון מלא זמן
אבל תודה ❤
כן אני תמיד אומרת לעצמי שזה רק תקופה ושאני ארד את מה שעליתי אבל אני בת 17 אני לא ילדה קטנה ומאוד מודעת לעצמי ואמרתי לאמא שלי שתפסיק והיא לא מעירה אבל היא מסתכלת ואני מגיעה למצב שאני מחביאה אוכל וכבר הבטחון שלי בריצפה ואני כבר בדיכאון מלא זמן
אבל תודה ❤
אני בת 16:/ מבינה אותך ומזדהה עם כל מילה (אני האנונימית ממקודם חחחח)
אנונימית
מזדהה כל כך
היי, קודם כל אני מצטערת לשמוע שאת עוברת את זה. ואני מאמינה שהרבה אנשים חווים כמוך את העליה במשקל בתקופת הקורונה זה לגיטימי ובסדר. וחוץ מזה האם זה באמת משנה? הרי יופי בה בכל מידה שהיא לא משנה אם עלית או ירדת.
והמשקל שלך או בכללי איך שאת נראת לא משנה את האדם שאת את מי שאת.
אני ממליצה לך לקחת אומץ וללכת מחר לבית ספר הרי חיים רק פעם אחת
תלכי תרימי ראש למעלה תשדרי ביטחון למרות שזה קשה ואולי אין לך ואם יש לך חברה או משהו תספרי לה על זה ושתהיה שם בשבילך בימים הראשונים.
ובקשר לאמא שלך אני בטוחה שזה כל כך קשה לחוות פרצופים ואפילו הערות על המראה החיצוני שלך מאדם שאמור להיות בשבילך כמקור הגנה.
ואל תנסי להקיא בחיים שלך!!! את מדהימה ומהממת כמו שאת ואף אדם לא שווה שאחרי זה תסבלי מהפרעות אכילה! אף אחד!
אני אוהבת אותך ואני בטוחה שאת מדהימה ומהממת
פה בשבילך תמיד 3>
והמשקל שלך או בכללי איך שאת נראת לא משנה את האדם שאת את מי שאת.
אני ממליצה לך לקחת אומץ וללכת מחר לבית ספר הרי חיים רק פעם אחת
תלכי תרימי ראש למעלה תשדרי ביטחון למרות שזה קשה ואולי אין לך ואם יש לך חברה או משהו תספרי לה על זה ושתהיה שם בשבילך בימים הראשונים.
ובקשר לאמא שלך אני בטוחה שזה כל כך קשה לחוות פרצופים ואפילו הערות על המראה החיצוני שלך מאדם שאמור להיות בשבילך כמקור הגנה.
ואל תנסי להקיא בחיים שלך!!! את מדהימה ומהממת כמו שאת ואף אדם לא שווה שאחרי זה תסבלי מהפרעות אכילה! אף אחד!
אני אוהבת אותך ואני בטוחה שאת מדהימה ומהממת
פה בשבילך תמיד 3>
באותו הנושא: