התחברות
הרשמה
מאז הקורונה (בערך מרץ ) עליתי 10 קילו
כי ישבתי בבית והזמנתי מלא אוכל בחוץ והפסקתי ספורט. מה לעשות עכשיו לפני שאני יהיה ממש בטטה?
13 באוגוסט 2020, 14:27
השמנה
עלייה במשקל
דיכאון
2 תשובות
תתחילי לשמור על תזונה בריאה ולשלב ספורט
d
dilf
תתחילי לאכול בריא ואם תרצי לשמור על בריאות, תהיה בגרעון קלורי
ל
להחזיר את החטופים
באותו הנושא:
עוד כמה זמן ייגמר הקורונה בערך?
מאז הקורונה עליתי ב5 קילו. הגיוני?
עליתי על משהו לגבי הקורונה...
מה היחס של הקורונה בערך למודבקים ולמתים?
אנשים הייתי לפני הקורונה 42 קילו עליתי ל55 מה איך?!
עליתי בערך קילו מתחילת הקורונה של ההתחלה ואני אוכלת מלא.. אני מהבנות שהתמזל מזלן? חמסהה
הגיוני שמתאמנת ואוכל בריא ועליתי קילו בתקופה של הקורונה?
מתי בערך ייגמר הקורונה ?
השמנתי 8 קילו מתחילת מרץ בגלל כל הקורונה
בנאדם קורע תתחת בשביל לא לאכול בכול הקורונה ואפילו הוריד 6 קילו בזמן הזה....
בקורונה לא עליתי במשקל וטחנתי וכל זה, ועכשיו שחזרתי להתאמן(הייתי מתאמנת 4 פעמים בשבוע) ועכשיו חזרתי, עליתי 1.5 קילו בערך