תשובה אחת
מבינה אותך, מה שעוזר לי זה לדמיין את הפרצופים של כל הילדים שקראו לי ביסודי שמנה, ושבסוף הם יהיו בשוק.
כל כך מספק
ותזכרי, את יפה כמו שאת :)