מאז תחילת הקורונה עד עכשיו עליתי 5 קילו ואני מרגישה זוועה (יש המשך תכנסו)
אני לא אוהבת את איך שאני נראת ואני מתה להוריד את החמש קילו האלה אבל אין לי מספיק כוח רצון בשביל זה ואני יודעת שבשביל לרדת צריך המון אבל המון כוח רצון. אני בדיוק באתי לעשות כושר אבל אשכרה אין לי חשק מה אני עושה מפה? מישהו יכול לתת לי קצת מוטיבציה?
26 בספטמבר 2020, 16:02
תשובה אחת
מבינה אותך, מה שעוזר לי זה לדמיין את הפרצופים של כל הילדים שקראו לי ביסודי שמנה, ושבסוף הם יהיו בשוק. כל כך מספק ותזכרי, את יפה כמו שאת :)