שנה שעברה בחופש הגדול התחלתי להרזות הורדתי עם הזמן 18 קילו ומאז הקורונה עליתי 10 אני לא יודעת איך להתמודד עם זה
אני לא מצליחה להפסיק אני בדיכאון ממש לא יכולה להסתכל על עצמי ולא ראיתי הרבה אנשים כבר כמה חודשים מרוב הבושה.. ברור שאני אנסה לחזור לעצמי לדיאטה ולספורט אבל אפשר עידוד מוטיבציה או משהו? :(