64 תשובות
לא עשיתי אף פעם ואני בטוחה שאם הייתי עושה הייתי נורא מתחרטת על זה היום
אם הייתי עושה הייתי מאוד מצטערת
לא עשיתי ואני גם לא אעשה לעולם
לא עשיתי בחיים חרם, אני יודעת איך זה מרגיש כי עברתי אחד כזה.
אנונימית
לא אבל כן הייתי בצד המוחרם סוג של
אנונימית
לא עשיתי אבל אם כן אני בטוחה שהייתי ממש מתחרטת
כיתה ד.
התקופה שאני הכי רוצה לשכוח
הייתי אלימה ודוחה וגררתי את כל הכיתה אחרי
היום הילדה הזאת חברה שלי
אבל בכל מקרה זה הזוי בכלל שהייתי ככה בכיתה ד
התקופה שאני הכי רוצה לשכוח
הייתי אלימה ודוחה וגררתי את כל הכיתה אחרי
היום הילדה הזאת חברה שלי
אבל בכל מקרה זה הזוי בכלל שהייתי ככה בכיתה ד
כן
וברור שאני מצטערת על זה
כשאני מסתכלת אחורה ומבינה מה עשיתי
לחשוב שצילקתי ילדה לכל החיים
וברור שאני מצטערת על זה
כשאני מסתכלת אחורה ומבינה מה עשיתי
לחשוב שצילקתי ילדה לכל החיים
בכיתה א שלא הבנתי כלום מהחיים שלי וזה לא ממש היה אבל עשו עלי מכיתה ב-ו בערך כזה
לא, הכי קרוב לחרם היה ששמרתי מילד מוחרם מרחק (גם לפני) כי הוא פשוט הגעיל אותי ולא
לא הבנתי על מה המינוסים, זה ילד דוחה שהטריד מלא בנות
לא הבנתי על מה המינוסים, זה ילד דוחה שהטריד מלא בנות
לא יודעת אם להגדיר את זה כחרם כי אני לא חושבת שמישהו עשה את זה בכוונה, אבל הייתה ילדה שפשוט אף אחד לא דיבר איתה כל היסודי, תאמת שלא ממש הבנו מה אנחנו עושים והיא דווקא ממש נחמדה... מאוד מצטערת על זה
לא עשיתי ולעולם לא אעשה!
כע ולא
כע אבל זה גם היה ממש קצר
לא עשיתי חרם וגם בחיים לא אעשה כי אני בעצמי עברתי חרם ולא הייתי מאחלת את זה לאף אחד.
לא הייתי מהפעילים בחרם, יותר מהאלה בצד, שזה לא יותר טוב... היה בכיתה ד' נראה לי. בכללי הייתי פעם חרא קטן בלי מודעות עצמית.
לא ואני גם לא אעשה
לא עשיתי חרם אבל כן עשו עליי ואני זוכרת כמה בכיתי
אפילו פעם אחת יצאתי בוכה משיעור תנך עם המורה הכי קשוחה שכולם פחדו ממנה
יצאתי מהכיתה והיא יצאה אחריי והיא פשוט חיבקה אותי וניסתה לשמח אותי
בחיים לא אשכח אותה
אפילו פעם אחת יצאתי בוכה משיעור תנך עם המורה הכי קשוחה שכולם פחדו ממנה
יצאתי מהכיתה והיא יצאה אחריי והיא פשוט חיבקה אותי וניסתה לשמח אותי
בחיים לא אשכח אותה
לא , אבל אני עובר חרם
לא עשיתי אבל עשו לי
כן. בכיתה ה' היה ילד שממש עצבן אותי, אז החלטתי שאני לא מדבר איתו. אז הייתי די מקובל אז ורוב הכיתה גם לא דיברה איתו (אפילו שלא ביקשתי, זה היה עניין שלי). אחרי איזה שבוע וחצישבועיים המחנכת הפסיקה.
האם אני מצטער על זה? אני אגיד את האמת, זה היה בכיתה ה' ולא כזה התעללו בו או משהו, לא עשו לא כלום. וגם אחרי זה השלמנו. אני לא חושב על זה בכלל, אז אני לא יכול להגיד שאני כל כך מצטער. זה היה מזמן וכבר שנינו לא חושבים על זה והתגברנו. עכשיו אנחנו לא בקשר כי עברנו בתי ספר.
זהו.
האם אני מצטער על זה? אני אגיד את האמת, זה היה בכיתה ה' ולא כזה התעללו בו או משהו, לא עשו לא כלום. וגם אחרי זה השלמנו. אני לא חושב על זה בכלל, אז אני לא יכול להגיד שאני כל כך מצטער. זה היה מזמן וכבר שנינו לא חושבים על זה והתגברנו. עכשיו אנחנו לא בקשר כי עברנו בתי ספר.
זהו.
החרימו אותי
אנונימי
עשיתי ואני מצטער על זה. כשתהיו מבוגרים זו תהיה פדיחה רצינית.
עלי עשו חרם שלוש שנים כי לא שיתפתי פעולה עם חרם שעשו לילד אחד. כשהם הבינו שאני לא שם *** הם פשוט הפסיקו (עכשיו חשבתי מי המטומטם שלקח לו שלוש שנים להבין דבר כל כך פשוט)
לא... אבל עברתי אחד ועברתי אותו בראש זקוף
כן גם עברתי אחד כזה אני חושבת שעשיתי את זה כדי לא לחוות את זה בעצמי לא התחלתי את זה אבל אני הייתי חלק הייתי ילדה סתומה ביסודי אני ממש מצטערת על זה אל תעשו את זה על אף אחד גם על אלה שאתם הכי שונאים ואל תהיו חלק מזה
אנונימית
פעם כל השכבה עשתה על ילדה חרם ורק אני לא הסכמתי לזה. התנגדתי ונהייתי חברה של הילדה שעשו עליה חרם מפה לשם עשו גם חרם עליי בגלל זה שנה וחצי :/
אף פעם לא עשיתי ואני חושבת שעם הייתי עושה הייתי מתחרטת על זה כל יום
מצטער על זה שלקחתי חלק קטן בחרם אבל לפחות 5 דקות אחרי זה הגנתי על הילד המוחרם
כן ולא שתמות
כן החרמתי ילדה אחת, אני לא חושבת שאני מתחרטת על זה...
^רעה
היה נעים לך לעבור את זה?
ילד שעשו עליו חרם עשה עלי חרם:)
כאילו כן לי החרם לא הוזיז אבל יש ילדים רגישים שזה יכול לפגוע להם בחיים
כל אלה שמתגאים בזה שהם עשו חרם אתם בכלל לא אמיצים, אמיץ הוא הילד המוחרם שממשיך להגיע לבית ספר
אנונימי
לא עשיתי ...אבל פעם...ניסו לגרום לי לעשות ...
לא ולא אעשה
אנונימי אני לא עשיתי חרם תקרא למעלה
לא
אבל אם כן בטח הייתי מצטערת על זה כל כך
אבל אם כן בטח הייתי מצטערת על זה כל כך
ממש לא, זה מזעזע לעשות חרם וגם אם היו משלמים לי לא הייתי עושה דבר כזה.
אנונימית
בחיים לא , זה בין הדברים הכי מזעזעים שאפשר לעשות למישהו , אם כבר אני מנעתי חרם על חברה שהייתה ממש קרובה אליי .
בתור אחת שניסו להתחיל עליה חרם אני אגיד ככה. כל מי שעשה בעבר שלו חרם וגם אם הוא השתנה אני לא אהיה מוכנה להיות חברה עם האדם הזה כי זה פשוט דוחה בעיניי.
לא,
אני לא יודעת למה-אבל דיי בא לי לעבור חרם ולהחזיר להם צעקות כזה. כן .
אני לא יודעת למה-אבל דיי בא לי לעבור חרם ולהחזיר להם צעקות כזה. כן .
כן עשיתי על ילד בכיתה ב אחרי זה שנתיים היינו החברים הכי טובים בכיתה ד התחילו להציק לי ילד אחד היה יורד עליי מלא מצטער על זה אבל היא אפשר להחזיר תגלגל אחורה
אנונימי
לא עשיתי ואני בחיים לא אעשה
לא עשיתי
אני זוכרת במעורפל שביסודי היה מן חרם כזה על ילדה אחת (לא רשמי פשוט לא ככ דיברו איתה אבל אני חושבת שזה חרם לכל דבר) ואני פשוט שתקתי וזה דבר שאני ככ שונאת את עצמי עליו, שאני לפעמים פשוט שותקת ועומדת מהצד, שונאת את החלק הזה בי, וברור שאני מתחרטת על זה, המון, כי באמת שלילדה הזו לא הגיע חרם, לאף אחד לא מגיע.
כן ולא מצטערת על זה אל תשפטו
לא עשיתי ולא עשו עליי תןדה לאל טפו טפו טםו
חרם זה דבר נוראי ואף אחד לא צריך לעבור את זה
אני גם יודעת שבחיים לא הייתי עושה ובחיים לא חשבתי על זה
חרם זה דבר נוראי ואף אחד לא צריך לעבור את זה
אני גם יודעת שבחיים לא הייתי עושה ובחיים לא חשבתי על זה
אני עזרתי לילד שעשו עליו חרם
עשו עליי חרם :(
כן ואני על גופתי המתה אצטער על זה מגיע לו כל החיים להיות בחרם
אנונימי
עשו פעם חרם על ילד מהיסודי שלי (לא אני) בגלל שהוא קנה אותו סוודר שחבר שלו קנה ושמו לו דבק על הכיסא בלי שהוא שם לב כדי שהוא ישב על הדבק ולא דיברו איתו.
אני זוכרת שחברות שלי לקחו אותי ועוד מישהי לצד (כי היינו מהמובילות בכתה) ואמרו לנו כזה בואו נעשה חרם על חבלגיכחהת ואז אני והיא היינו כזה מה נראלכן למה שנעשה עליה חרם והתחלנו להטיף להן והן לא הבנו מאיפה זה הגיע ועכשיו שאני חושבת על זה זה מצחיק אותי כי כאילו אני זוכרת שאמרנו שם למישהי כזה "אם יש לך בעיה עם מישהי תדברי על זה איתה, לא עם כל העולם חוץ ממנה" וואו זאת הייתה אחת השנים הטובות:) אה וזה היה בכתה ג נראלי או ד
לא, אבל הייתי מהצד המוחרם
אנונימית
וואלה לא, לא עשיתי חרם אבל אני חושבת שאם זה אדם רע שעושה רע לאחרים אז מגיע לו חרם ואין מה להצטער.
לא ואני גם לא אעשה את זה בחיים, כי אני לא הייתי רוצה שיעשו לי דבר כזה.
לא בידיוק חרם, הייתה מישהי בכיתה שהתקרבה לחברה הכי טובה שהייתה לי, אני זוכרת שלא דיברתי איתה והתנהגתי אליה דוחה
אני לא עשיתי אליה חרם פשוט הייתי ממש רעה אליה בקטע שאני נגעלת מעצמי
אני לא עשיתי אליה חרם פשוט הייתי ממש רעה אליה בקטע שאני נגעלת מעצמי
אנונימית
בחיים לא החרמתי מישהו.
ברוב הפעמים שהיה אצלי חרם בכיתה אפילו לא ידעתי שהוא קורה.
וואו כמה שאני אדיש
ברוב הפעמים שהיה אצלי חרם בכיתה אפילו לא ידעתי שהוא קורה.
וואו כמה שאני אדיש
כן
ואני בטוחה שאלוהים העניש אותי עלזה או יעניש בעתיד אוף לא נורא זאת התשובה
ואני בטוחה שאלוהים העניש אותי עלזה או יעניש בעתיד אוף לא נורא זאת התשובה
באותו הנושא: